Μετάβαση σε περιεχόμενο
Pokerland Φόρουμ

Προβλήματα με Neteller?


moderator

Recommended Posts

Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος άλλος αντιμετωπίζει τώρα τελευταία προβλήματα με τη Neteller.

Θα σας πω τι συνέβη σε μένα. Καταρχήν στις αναλήψεις που έκανα το Φεβρουάριο μου χρέωσαν υπερβολικά πολλά χρήματα. Δηλαδή ενώ πάντοτε όταν έκανα ανάληψη $1000 ή $2000 μου χρέωναν μόλις $1, τώρα δύο φορές μέσα στο Φεβρουάριο έκανα ανάληψη από $2,000 και τη μία μπήκαν στο λογαριασμό μου $1954, ενώ την άλλη $1972....

Τους έστειλα email, όμως ακόμη να πάρω απάντηση.

Και κάτι ακόμη. Αναγκάστηκα να αλλάξω λογαριασμό τραπέζη (απο δολαριακό σε ευρώ). Με ειδοποίησαν για το θέμα, τους έστειλα τα καινούρια στοιχεία και μου είπαν ότι σε 3-5 εργάσιμες θα μπεί ένα ελάχιστο ποσό στον καινούριο λογαριασμό (κάτω από 1 δολάριο) το οποίο θα πρέπει να επιβεβαιώσω. Πέρασαν 12-15 μέρες κι ακόμη ούτε φωνή ούτε ακρόαση...

Τέτοιες ιστορίες ποτέ στο παρελθον δεν τις είχα συναντήσει απο τη Neteller, αφού είναι μία απο τις πιο σοβαρές εταιρίες. Για αυτό σας ρωτάω αν έχετε διαπιστώσει κι εσείς τίποτε καθυστερήσεις τελευταία ή απλά έτυχε μόνο στη δική μου περίπτωση...

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Μήπως είσαι αμερικάνος?

Μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα πρόβλημα με την Neteller. Την εβδομάδα που πέρασε έκανα ενα deposit απο τον λογαριασμό μου στην τράπεζα και η μεταφορά έγινε αμέσως. Χρεώσανε 3,9% αν δεν κανω λάθος. Επίσης και η μεταφορά στο Site έγινε σε δευτερόλεπτα οπότε δεν έχω κανένα παράπονο.

Θυμάμαι όμως πέρισυ όταν έκανα αυτήν την διαδικασία αναβάθμισης σε premium account οτι καθυστερίσανε. Με το που πέρασε μια εβδομάδα όμως τους έστειλα email και η κατάθεση(κάτω από 1 δολάριο) έγινε την επόμενη ημέρα.

Υποθέτω οτι καθυστερούνε λόγω των γνωστών προβλημάτων που αντιμετοπίζουνε στην land of the free!!!. Σου προτείνω να τους στείλεις ενα email και να επιβεβαιώσεις οτι έδωσες τα σωστά στοιχεία του λογαριασμού σου (IBAN)

Καλή τύχη poliscas.

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Διόρθωση. Μόλις έλενξα τα email μου, και είδα οτι και με εμένα είχαν καθυστερίσει το ίδιο. 2 εβδομάδες. Το πρόβλημα ήταν το SWIFT number που ζητάνε αυτοί, ενω εγώ τους είχα δώσει το IBAN. Αν θυμάμαι καλά πήρα τηλ την τράπεζα και μου δώσανε αυτό το νούμερο και λύθηκε το πρόβλημα.

Αυτό είναι το email που μου στείλανε

Dear Mr. χχχχχχχχχχχχ,

Thank you for your email. Please be advised that we will need you to

contact us by phone in order to confirm your banking information as we

believe your SWIFT code to be erroneous. Please contact your bank to

confirm your SWIFT code and then contact our Customer Service

Department.

Our Customer Service Department can be reached at +800-7767-6343.

Please choose option #0 then select option #1 from the phone menu to be

connected directly to an agent.

If you have trouble reaching our Customer Service Department, you may

alternatively provide us with a time and date that you are available at

the phone number registered in your NETELLER account, and one of our agents

will happily contact you.

Thank you,

Contact Centre Agent (882)

NETELLER

Toll Free: 888.258.5859

Local: 403.233.9466

Fax: 888.678.2128

support@neteller.com

www.NETELLER.com

-----Original Message-----

From: χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Sent: Tuesday, March 28, 2006 3:47 AM

To: NETELLER Customer Service

Subject: bank veryfication

Hi, i am contacting you because it has been more than two weeks since i

tried to register my bank account and no deposit from your part is

shown in my bank statement (i use ebanking).

Can you please look into it? Should i give you my bank account details

again? Can you inform me when you initiated the deposit or the account?

MAybe there has been some mistake. Is there a way for you to be certain

that the deposit went through?

I'm just trying to figure out how we can resolve this.

I dont think my bank will take so long to accept a deposit.

χχχχχχ χχχχχχχχχχχ

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Προσθήκη...