Τη στρατηγική τιμολόγησης την επιλέγει κάθε επιχείρηση με βάση πολλούς παράγοντες και δεν είναι πάντα (μόνο) η τιμή που καθορίζει τη ζήτηση ενός προϊόντος. Ούτε και η μείωση της τιμής προκαλεί πάντα ισόποση αύξηση των πωλήσεων. Μερικές φορές μάλιστα, ενώ μπορεί να παραμείνουν οι πωλήσεις σε σχετικά παρόμοια επίπεδα, υπάρχει κίνδυνος να χαλάσει η εικόνα και το κύρος του προϊόντος στην αγορά. Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά εμπειρικά νομίζω ότι έχουν επιλέξει τη χρυσή τομή. Όσο για τους «ηλικιωμένους» συγγραφείς… Ναι… Είναι λίγο παλιούληδες αλλά για πρώτο βήμα είναι ο,τι πρέπει. Θα περιμένουμε και πιο μοντέρνα βιβλία!