ElKonte

Members
  • Δημοσιεύσεις

    138
  • Έγινε μέλος

  • Τελευταία επίσκεψη

  1. Σάββατο 70+10€ stack 10.000 απεριόριστα reentry μέχρι το 6ο level, blinds απο 25-50.Για την τετάρτη δεν γνωρίζω stack αλλά νομίζω όχι κάτω απο 7000 με ίδιο structure
  2. Φίλτατε poliscas! Μιά τελευταία ερώτηση και δεν θα επανέλθω.Καθένας απο τους 10 θα πάρει το 10% του τελικού ποσού.Θεωρείς δίκαιο δηλαδή πχ ο Μίλτος να πάρει το 10% όταν όντας δύο φορές πρώτος του παρακρατήθηκε απο το prize της θέσης του συνολικά 20%?
  3. Φίλτατε Ανδρέα Το ft είναι η κατάληξη ενός διαγωνισμού που για να θεωρηθεί έγκυρος πρέπει να φτάσει μέχρι το τέλος.Αν λοιπόν το ft δεν πραγματοποιηθεί για οποιονδήποτε λόγο,τότε πάσχει όλος ο διαγωνισμός.Ως προς αυτό που είπες οτι μπορεί να μην συμφωνήσετε να γίνει το ft και να μοιράσετε τα χρήματα,διαφωνώ!!.Οποιοδήποτε deal μπορεί να γίνει και είναι αποδεκτό,μόνο όμως αφού καθήσετε στο τραπέζι και όχι απο μακρυά!Σε διαφορετική περίπτωση δεν υπάρχει έγκυρος ολοκληρωμένος διαγωνισμός.Ταπεινή μου άποψη και επαναλαμβάνω δεν είναι ζήτημα χρημάτων αλλά τυπικό που όμως εκπληρώνει την ουσία του πράγματος.
  4. Καλημέρα! Θα ήθελα σχετικά με το θέμα να καταθέσω κάποιες σκέψεις! Σε κάθε διαγωνισμό PLC γινόταν παρακράτηση ενός ποσοστού 10% από το prize pool και το συνολικό ποσό που θα συγκεντρωνόταν θα το διεκδικούσαν οι δέκα πρώτοι της συνολικής βαθμολογίας.Δηλαδή ένα ποσό 10 % αφαιρείτο από το έπαθλο κάθε παίχτη που ήταν in the money από κάθε PLC.Αφού λοιπόν ο διαγωνισμός του τελικού τραπεζιού δεν θα γίνει,σημαίνει ότι ο συνολικός διαγωνισμός της βαθμολογίας ακυρώθηκε και τα παρακρατηθέντα χρήματα θα πρέπει να επιστραφούν στο prize pool εκάστου PLC και να αποδοθούν στους παίχτες που ήταν in the money ανάλογα με την θέση που είχαν καταλάβει. Και ερωτώ!Με ποιό σκεπτικό τα χρήματα αυτά μοιράζονται στους δέκα πρώτους (ισομερώς υποθέτω) μιάς βαθμολογίας που δεν ισχύει και ενός διαγωνισμού που εκ των πραγμάτων έχει ακυρωθεί! Παρακαλώ για αιτιολογημένη απάντηση από τους διοργανωτές καθόσον το πράγμα αφορά πολλούς και δεν είναι ζήτημα χρημάτων αλλά πρωτίστως ζήτημα αρχής και δικαιοσύνης. Ευχαριστώ!
  5. Αφιερωμένο στον ξερόλα απο την Τσεχία. Σημερινό ΕΘΝΟΣ Στη διακοπή λειτουργίας εταιρειών παροχής διαδικτυακού στοιχήματος οι οποίες δεν έχουν υπαχθεί στη σχετική νομοθεσία θα προχωρά από τον επόμενο μήνα, η Επιτροπή Ελέγχου και Εποπτείας Παιγνίων (ΕΕΕΠ). Όπως ενημέρωσε την επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ο πρόεδρος της ΕΕΕΠ Ευγένιος Γιαννακόπουλος, η Επιτροπή έχει στοιχεία για 482 ιστότοπους που παρέχουν παρανόμως υπηρεσίες τυχερών παιγνίων. Την ίδια ώρα η Επιτροπή συνεργάζεται και με τον ΟΠΑΠ για την αντιμετώπιση του φαινομένου, καθώς στοιχεία δείχνουν ότι τα χρήματα για το παράνομο διαδικτυακό στοίχημα φθάνουν κάθε χρόνο το ένα δισεκατομμύριο ευρώ. «Υπολογίζουμε ότι ο τζίρος στοιχηματισμού παράνομων παιγνίων στο διαδίκτυο είναι 1 δισ. ευρώ και αποφέρει μικτό κέρδος 200 εκατομμύρια ευρώ», είπε ο πρόεδρος της ΕΕΕΠ και επικαλέστηκε εκτιμήσεις ότι το σύνολο του παράνομου στοιχηματισμού (διαδικτυακό και μη) στην Ελλάδα φθάνει τα 6 δισ. ευρώ. Ο κ. Γιαννακόπουλος ανακοίνωσε ότι τον Σεπτέμβριο θα αρχίσει η καταγραφή και πιστοποίηση των ηλεκτρονικών τεχνικών ψυχαγωγικών παιχνιδιών.
  6. Για εξήγησέ μας Παύλε απο την Τσεχία με βάση το σχετικό ΦΕΚ απο που προκύπτει οτι για την Pokerstars δεν ισχύει η νομοθεσία...Διαφορετικά εσύ είσαι που παραπληροφορείς το κοινό και γίνεσαι επικίνδυνος.Στο τέλος τέλος περιορίσου στις συμβουλές για το παιχνίδι και άσε την ερμηνεία των νόμων σ αυτούς που ξέρουν,μην πάρεις κανέναν στο λαιμό σου!
  7. Φίλτατε Poliscas Δώσε προσοχή στην παρακάτω παράγραφο σε συνδυασμό με τα πρόστιμα για την εμπορική προβολή που περιλαμβάνει και εσάς,για όσες ετερείες διαφημίζετε!! 2.2. Μη αδειοδοτημένη παροχή υπηρεσιών τυχερών παιγνίων δια του διαδικτύου συντελείται επίσης από πάροχο που, αν και κατέχει την προβλεπόμενη από την ελληνική νομοθεσία άδεια παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων δια του διαδικτύου ή έχει ενταχθεί στο καθεστώς της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του Ν. 4002/2011 (Α΄ 180),προσφέρει τις υπηρεσίες αυτές από ιστότοπο, ο οποίος δεν περιλαμβάνεται στην άδειά του. Εννοώ δηλαδή την paradise poker που υποτίθεται οτι είναι νόμιμη λόγω της άδειας της sporting odds που ανήκει στην centric A.E. και την poker.gr που διαφημίζεται ως λειτουργούσα υπο την stoiximan.gr,η οποία δεν γνωρίζουμε απο που κρατάει η σκούφια της και μέσω ποιάς εταιρείας έχει πάρει άδεια.Πώς είστε δηλ. σίγουροι οτι οι προαναφερόμενες εταιρείες (paradise poker kai Poker.gr) περιλαμβάνονται στην άδεια κάποιας απο τις εταιρείες που εντάχθηκαν στο καθεστώς αδειοδότησης του Ν.4002 και τους διαφημίζετε???? Επειδή όπως έγραψα σε άλλη ανάρτηση τα πράγματα τώρα είναι πιό σοβαρά και κάποιοι τα πέρασαν στο ντούκου,μπορώ να επιβεβαιώσω απο πληροφορίες εντός της ΕΕΕΠ οτι αυτή τρέχει με χίλια και σε λίγο η black list θα είναι έτοιμη και τα πρόστιμα θα πέφτουν βροχή!! Για αυτό προσέχετε για να μην βρεθείτε προ απροόπτου!! Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για όσους παίζουν στις εταιρείες αυτές με την πεποίθηση οτι είναι νόμιμες όπως άλλωστε διαφημίζουν και οι ίδιες!! ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ??????
  8. Δημοσιεύθηκε 25-4-2013 ΦΕΚ 1023 Β΄απόφαση της ΕΕΕΠ με την οποία επαναφέρονται σε ισχύ οι απαγορεύσεις που τέθηκαν με την 23/3/23-10-2012 απόφαση της ΕΕΕΠ για τα διαδικτυακά παιχνίδια. Αυτή τη φορά μάλλον τα πράγματα είναι πιό σοβαρά....οπότε θα συνιστούσα προσοχή!!! Παρακάτω η σχετική απόφαση: Αριθ. απόφ. 50/4/24.04.2013 (5) Κατάργηση της υπ’ αριθ. 32/3/12.12.2012 (Β 3366) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο: [Αναστολή της υπ’ αριθ. 22/2/22.10.2012 (Β 2880) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο «Ανάληψη άσκησης αρμοδιοτήτων από την Επι− τροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) περί επιβολής κυρώσεων των διατάξεων του άρθρου 51, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του ν. 4002/2011 (Α΄180) για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια» και της υπ’ αριθ. 23/3/23.10.2012 (Β 2952) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο: «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέ− πονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και ΕλέγχουΠαιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσε− ων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χω− ρίς την προβλεπόμενη άδεια»]. Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Ε.Ε.Ε.Π.) Έχοντας υπόψη: ..................... , αποφασίζει: 1. Την κατάργηση της με αριθμό 32/3/12.12.2012 (Β 3366) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. και την άρση της εγκριθείσας με αυτήν αναστολής εφαρμογής των αποφάσεων της Ε.Ε.Ε.Π.: α. Με αριθμό 22/2/22.10.2012 (Β 2880) και με τίτλο «Ανάληψη άσκησης αρμοδιοτήτων από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) περί επιβολής κυρώσεων των διατάξεων του άρθρου 51, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του ν. 4002/2011 (Α΄180) για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια». β. Με αριθμό 23/3/23.10.2012 (Β 2952) και με τίτλο: «Ρυθ− μίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια». 2. Την, κατόπιν των ανωτέρω, θέση σε εφαρμογή των παραπάνω αποφάσεων 22/2/22.10.2012 (Β 2880) και 23/3/23.10.2012 (Β 2952), από τη δημοσίευση της παρού− σας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
  9. Χριστουγεννιάτικος μποναμάς για τους θεριακλήδες του online. ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ μέχρι νεωτέρας η απόφαση της ΕΕΕΠ...Οπότε παίξτε ελεύθερα και καλά κέρδη!!! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!! ΙΔΟΥ ΤΟ ΦΕΚ Β΄3366/17-12-12 Αριθμ. απόφ. 32/3 (2) Αναστολή της με αριθμό 22/2/22.10.2012 (Β 2880) από− φασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο «Ανάληψη άσκησης αρ− μοδιοτήτων από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγ− χου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) περί επιβολής κυρώσεων των διατάξεων του άρθρου 51, σε συνδυασμό με τις δι− ατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του Ν. 4002/2011 (Α΄180) για τα τυ− χερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτυ− ου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια» και της με αριθ− μό 23/3/23.10.2012 (Β 2952) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο: «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτυου χωρίς την προβλε− πόμενη άδεια». Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Ε.Ε.Ε.Π.) Έχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις των άρθρων 16 και 17 του ν. 3229/2004 (Α 38) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 25 έως 54 του ν. 4002/2011 (Α 180), τις διατάξεις του άρ− θρου 52, παράγραφος 6, του ν. 4021/2011 (Α 218) και τις διατάξεις του άρθρου 7 του ν. 4038/2012 (Α 14), συμπλη− ρωματικά δε τις διατάξεις του ν. 3051/2002 (Α 220), όπως ισχύει, σύμφωνα με τις οποίες η Επιτροπή είναι, μεταξύ άλλων, αρμόδια για την εποπτεία και τον έλεγχο διεξα− γωγής των τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτυου και την επιβολή των διοικητικών κυρώσεων που προβλέπονται από τις διατάξεις αυτές. 2. Τη διάταξη της παραγράφου 5 του άρθρου 54 του ν. 4002/2011, όπως ισχύει σύμφωνα με την οποία, έως ότου εκδοθεί το προβλεπόμενο στη διάταξη της παρα− γράφου 1 του άρθρου 29 του ν. 4002/2011 (Α 180) Προε− δρικό Διάταγμα, με το οποίο θα θεσπιστεί ο Κανονισμός Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων, τα διεπόμενα από αυτόν θέματα ρυθμίζονται με σχετική απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων, ως και το γεγονός ότι το εν λόγω Προεδρικό Διάταγμα δεν έχει ακόμα εκδοθεί. 3. Τη με αριθμό 55906/1673 (Υ.Ο.Δ.Δ. 444) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, με την οποία συγκροτήθηκε η Ε.Ε.Ε.Π. και την με αριθμό. 56660/1679 (Β 2910) Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Πολιτισμού και Τουρισμού για την πιστοποίηση έναρξης λειτουργίας της Ε.Ε.Ε.Π. 4. Τις διατάξεις των άρθρων 45 έως και 49, σε συνδυ− ασμό με την διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του ν.4002/2011 (Α 180), με τις οποίες ρυθμίζονται τα θέματα διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτυου. 5. Τη διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του ν.4002/2011 (Α 180), σε συνδυασμό με την απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ΠΟΛ 1248/2011. 6. Τη με αριθμό 22/2/22/10.2012 (Β 2880) απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο «Ανάληψη άσκησης αρμοδιοτήτων από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) περί επιβολής κυρώσεων των διατάξεων του άρθρου 51, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του Ν. 4002/2011 (Α΄180) για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια». 7. Την με αριθμό 23/3/223.10.2012 (Β 2952) απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο: «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία δι− έπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προ− βλεπόμενη άδεια». 8. Το περιεχόμενο του από 4 Δεκεμβρίου αιτήματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς τις Ελληνικές Αρχές για πληροφορίες στο πλαίσιο της υπόθεσης Euro Pilot 4322/12/Entr. 9. Την από 10 Δεκεμβρίου 2012 εισήγηση του Προέδρου της Ε.Ε.Ε.Π. 10. Το γεγονός ότι η παρούσα απόφαση δεν προκαλεί επιβάρυνση σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού ως και του Προϋπολογισμού της Επιτροπής, αποφασίζει: 1. Αναστέλλει, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας γνωστοποίησης σχεδίου απόφασης με τίτλο «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονισμό Διε− ξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλε− πόμενη άδεια» στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατά τις δι− ατάξεις της Οδηγίας 98/34/ΕΚ και για την διάρκεια της περιόδου αναμονής (stand still) που θα οριστεί κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 9 της παραπάνω Οδηγίας, την ισχύ: α. Της με αριθμό 22/2/22.10.2012 (Β 2880) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο «Ανάληψη άσκησης αρμοδιοτήτων από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) περί επιβολής κυρώσεων των διατάξεων του άρθρου 51, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του Ν. 4002/2011 (Α'180) για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια». β. Της με αριθμό 23/3/23.10.2012 (Β 2952) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο: «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία δι− έπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προ− βλεπόμενη άδεια». 2. Η νέα ημερομηνία ισχύος των παραπάνω αποφάσε− ων θα καθοριστεί με απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. Η παρούσα να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυ− βερνήσεως. Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Ο Πρόεδρος ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Υ.Γ.Προς baskont! Τελείωνε με τα σούρτα φέρτα στα διάφορα τουρνουά και κανόνισε επιτέλους το επόμενο PLC γιατί χαρμανιάσαμε!!
  10. Σήμερα δημοσιεύθηκε και ο περιβόητος άρτι ψηφισθείς Νόμος υπ αριθμ.4093 ΦΕΚ Α΄222 Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής και άλλα θλιβερά και ακατανόμαστα. Απολαύστε λοιπόν και το κερασάκι στην τούρτα.. 6. Ο τίτλος του τέταρτου τμήματος του ν. 2961/2001 (Α΄ 266) αντικαθίσταται ως εξής: «ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΚΕΡΔΩΝ ΑΠΟ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΓΝΙΑ». 7. Η παράγραφος 1 του άρθρου 58 αντικαθίσταται ως εξής: «Σε φόρο υποβάλλονται: α) τα κέρδη από τα λαχεία, περιλαμβανομένου του αμοιβαίου λαχειοφόρου ιππο− δρομιακού στοιχήματος (SWEEPSTAKE), που κυκλοφο− ρούν στην Ελλάδα, β) τα κέρδη από τα τυχερά παίγνια που εκμεταλλεύεται η ΟΠΑΠ Α.Ε., περιλαμβανομένων αυτών που διεξάγονται μέσω των παιγνιομηχανημάτων του άρθρου 39 του v. 4002/2011, γ) τα κέρδη από τα τυχερά παίγνια που διεξάγουν αδειοδοτημένοι πάροχοι δυνάμει του άρθρου 45 του ν. 4002/2011, δ) τα κέρδη από αμοιβαίο ιπποδρομιακό στοίχημα που διεξάγουν αδειοδοτημένοι πάροχοι και ε) τα κέρδη από τις λαχειο− φόρες ομολογίες και τις λαχειοφόρες αγορές, τα οποία προκύπτουν από κληρώσεις που γίνονται στην Ελλάδα, καθώς και οι κάθε είδους παροχές που προσφέρονται σε όσους συμμετέχουν σε παιχνίδια ή διαγωνισμούς ραδιοφωνικούς, τηλεοπτικούς και λοιπούς παρεμφερείς οποιασδήποτε μορφής που διενεργούνται στην Ελλάδα.» Για τους σκοπούς της παρούσας διάταξης, κέρδος από τυχερό παίγνιο σημαίνει το ποσό που πληρώνεται ή πιστώνεται στον παίκτη ως αποτέλεσμα του τυχερού παιγνίου, αφαιρουμένου του ποσού που κατέβαλε για τη συμμετοχή του στο παίγνιο αυτό. Ο άνω φόρος παρακρατείται και αποδίδεται κάθε μήνα στο Δημόσιο από τους κατόχους των σχετικών αδειών και τα πρόσωπα της παραγράφου 6 του άρθρου 39 του ν. 4002/2011 κατά περίπτωση. 8. Το άρθρο 60 του ν. 2961/2001 (Α΄ 266) αντικαθίστα− ται ως εξής: «1. Τα κέρδη που ορίζονται στην περίπτωση α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 58, υποβάλλονται σε φόρο ανά γραμμάτιο λαχείου, μετά την αφαίρεση αφορολό− γητου ποσού εκατό (100) ευρώ, με συντελεστή δέκα τοις εκατό (10%) για κέρδη μέχρι χίλια (1.000) ευρώ και με συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατό (15%) για κέρδη από χίλια ένα (1.001) ευρώ και πάνω.» 2. Τα κέρδη που ορίζονται στην περίπτωση β΄, γ΄ και δ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 58, υποβάλλονται σε φόρο, ο οποίος υπολογίζεται με συντελεστή δέκα τοις εκατό (10%) ως εξής:α) στα τυχερά παίγνια ή στοιχήματα που διεξάγονται με στήλες, ανά δελτίο παιχνιδιού, και β) στα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με παικτικές συνεδρίες, επί του ποσού που πληρώνεται ή πιστώνεται στον παίκτη ως κέρδος, κατά τη λήξη της παικτικής συνεδρίας. Ως παίγνια που διεξάγονται με παικτικές συνεδρίες νοούνται τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με παιγνιομηχανήματα και τα τυχερά παίγνια τύπου καζίνο, το αποτέλεσμα των οποίων δεν παράγεται με γεννήτρια τυχαίων αριθμών, γνωστά και ως live casino games, όπως, ενδεικτικά, οι αγώνες (τουρνουά) πόκερ. Ως παικτική συνεδρία νοείται το χρονικό διάστη− μα από τη στιγμή που ο παίκτης εισάγει την ατομική κάρτα παίκτη σε παιγνιομηχάνημα ή από τη στιγμή που συνδέεται με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα (ΚΠΣ) ενός παρόχου τυχερών παιγνίων στο διαδίκτυο (διαδικτυακός πάροχος), εισάγοντας τα στοιχεία της ατομικής κάρτας παίκτη, μέχρι που, κατά περίπτωση ως ανωτέρω, είτε εξάγει την ατομική κάρτα παίκτη από το παιγνιομηχάνημα είτε αποσυνδέεται από το ΚΠΣ του διαδικτυακού παρόχου. Σε κάθε περίπτωση, έκαστη παικτική συνεδρία λήγει με την πάροδο 24 ωρών από τη στιγμή που ο παίκτης εισάγει την ατομική κάρτα παίκτη σε παιγνιομηχάνημα ή από τη στιγμή που συνδέεται με το ΚΠΣ διαδικτυακού παρόχου, εισάγοντας τα στοιχεία της ατομικής κάρτας παίκτη. 3. Τα κέρδη και οι παροχές που ορίζονται στην πε− ρίπτωση ε΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 58 υποβάλ− λονται σε φόρο με συντελεστή είκοσι τοις εκατό (20%) μετά την αφαίρεση αφορολόγητου ποσού χιλίων (1.000) ευρώ ανά αντικείμενο.» 9. Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2013, ενώ σε ό,τι αφορά το αμοιβαίο ιππο− δρομιακό στοίχημα ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2014. Εφεξής όποιος κερδίζει τουρνουά σε Ελληνικό Καζίνο παρακαλείται να συνεισφέρει με 10% επι των κερδών του για την σωτηρία της πατρίδας. Ε ρε γλέντια στή Γευγελή....
  11. Ιδού και η δημόσια ειδοποίηση της Επιτροπής http://www.gamingcommission.gov.gr/anakoinosi.pdf
  12. Δημοσιεύθηκε η παρακάτω απόφαση της Επιτροπής Παιγνίων! Προθεσμία ένα μήνα να κάνει ο καθένας τα κουμάντα του!ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 2952 5 Νοεμβρίου 2012 45197 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Αριθμ. Απόφ. 23/3/23.10.2012 Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονι− σμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλο− νται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια. Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Ε.Ε.Ε.Π.) Έχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις των άρθρων 16 και 17 του Ν. 3229/2004 (Α΄ 38) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 25 έως 54 του Ν. 4002/2011 (Α΄ 180) και τις διατάξεις του άρθρου 52 παράγραφος 6 του Ν. 4021/2011 (Α΄ 218) και του άρθρου 7 του Ν. 4038/2012 (Α΄ 14), συμπληρωματικά δε τις διατάξεις του Ν. 3051/2002 (Α΄ 220), σύμφωνα με τις οποίες η Επιτροπή είναι, μεταξύ άλλων, αρμό− δια για την εποπτεία και τον έλεγχο διεξαγωγής των τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου και την επιβολή των διοικητικών κυρώσεων που προβλέπονται από τις διατάξεις αυτές. 2. Τη διάταξη της παραγράφου 5 του άρθρου 54 του Ν. 4002/2011, όπως ισχύει σύμφωνα με την οποία, έως ότου εκδοθεί το προβλεπόμενο στη διάταξη της πα− ραγράφου 1 του άρθρου 29 του Ν. 4002/2011 (Α΄ 180) Προεδρικό διάταγμα, με το οποίο θα θεσπιστεί ο Κανο− νισμός Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων, τα διεπόμενα από αυτόν θέματα ρυθμίζονται με σχετική απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων, ως και το γεγονός ότι το εν λόγω Προεδρικό διάταγμα δεν έχει ακόμα εκδοθεί. 3. Τη με αριθμό 55906/1673 (Υ.Ο.Δ.Δ. 444) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, με την οποία συγκροτήθηκε η Ε.Ε.Ε.Π. και την με αριθμό. 56660/1679 (Β 2910) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Πολιτισμού και Τουρισμού για την πιστοποίηση έναρξης λειτουργίας της Ε.Ε.Ε.Π. 4. Τις διατάξεις των άρθρων 45 έως και 49 σε συνδυ− ασμό με την διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του Ν. 4002/2011 (Α΄ 180), με τις οποίες ρυθμίζονται τα θέματα διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου. 5. Τη διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του Ν. 4002/2011 (Α΄ 180), σε συνδυασμό με την απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ΠΟΛ 1248/2011. 6. Τη με αριθμό 22/2/22/10.2012 απόφαση της Επιτρο− πής (Β΄ 2880) περί ανάληψης της αρμοδιότητας επιβολής των κυρώσεων με βάση τις διατάξεις των παραγράφων 1, 5 και 8 του άρθρου 51 σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του Ν. 4002/2011 (Α΄ 180), η οποία δημοσιεύθηκε στη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 7. Το γεγονός ότι υφίστανται επείγοντες λόγοι δη− μόσιας τάξης για την προστασία του κοινού από την κατασπατάληση χρημάτων στα τυχερά παίγνια, την απάτη και τα συναφή εγκλήματα, και ιδίως των ανηλί− κων και των ευάλωτων ομάδων, καθώς και επείγοντες λόγοι προστασίας των συμφερόντων της Ελληνικής Δημοκρατίας. 8. Την από 22−10−2012 εισήγηση του Προέδρου της Ε.Ε.Ε.Π. 9. Το γεγονός, ότι η παρούσα απόφαση δεν προκαλεί επιβάρυνση σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού ως και του Προϋπολογισμού της Επιτροπής, αποφασίζει: Εγκρίνει τις παρακάτω ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προ− βλεπόμενη άδεια. Οι ρυθμίσεις αυτές έχουν ως εξής: ΑΡΘΡΟ 1: ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ 1.1 Απαγορεύεται η δημιουργία και η λειτουργία ιστο− τόπων διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδι− κτύου από μη κατόχους άδειας. Η διεξαγωγή τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια καθώς και η συμμετοχή των παικτών σε αυτά, αποτελούν ποινικά αδικήματα του άρθρου 52 του ν.4002/2011 (Α΄ 180) και, επιπλέον, επιφέρουν τις, προ− βλεπόμενες από τον νόμο και την παρούσα, κυρώσεις. 1.2 Απαγορεύεται στους παρόχους υπηρεσιών δια− δικτύου (ISPs) με καταστατική έδρα ή έδρα πραγμα− τικής διοίκησης ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις του Ν. 2238/1994, να επιτρέπουν την πρόσβαση σε παράνομους παρόχους τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου, των οποίων οι ιστότοποι αναφέρονται στον οικείο κατάλογο (black list) που τηρεί η Ε.Ε.Ε.Π. 45198 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) 1.3 Απαγορεύεται στα πιστωτικά ιδρύματα ή τα ιδρύ− ματα πληρωμών, που είναι εγκατεστημένα και λειτουρ− γούν νόμιμα στην Ελλάδα, να πραγματοποιούν πλη− ρωμές των ποσών συμμετοχής και απόδοσης κέρδους που απορρέουν από τη συμμετοχή σε τυχερά παίγνια στους λογαριασμούς που τηρούν σε αυτά παράνομοι πάροχοι τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου, όπως αναφέρονται στον οικείο κατάλογο (black list) που τηρεί η Ε.Ε.Ε.Π. 1.4 Απαγορεύεται η οποιαδήποτε ενέργεια εμπορικής επικοινωνίας παροχών υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου, που δεν διαθέτουν την προβλεπόμενη άδεια. ΑΡΘΡΟ 2: ΜΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Μη αδειοδοτημένος πάροχος υπηρεσιών τυχερών παιγνίων διά του διαδικτύου είναι το νομικό ή φυσικό πρόσωπο που αναρτά στο διαδίκτυο ή/και λειτουργεί ιστότοπο, από τον οποίο παρέχονται τέτοιες υπηρεσίες χωρίς την προβλεπόμενη από την ελληνική νομοθεσία άδεια, καθώς και όποιος, με οποιονδήποτε τρόπο, πα− ρέχει μέσω άλλου ιστότοπου, πρόσβαση σε τέτοιον ιστότοπο. Η χρησιμοποιούμενη τεχνολογία, μέσω της οποίας παρέχεται η πρόσβαση, καθώς και ο εμπλεκό− μενος εξοπλισμός, δεν επηρεάζουν την έννοια του μη αδειοδοτημένου παρόχου υπηρεσιών. ΑΡΘΡΟ 3: ΜΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Μη αδειοδοτημένη παροχή υπηρεσιών τυχερών παι− γνίων διά του διαδικτύου υπάρχει όταν είναι δυνατή η πρόσβαση σε ιστοσελίδες μη αδειοδοτημένου από την Ελληνική Δημοκρατία παρόχου τέτοιων υπηρεσιών, από IP που βρίσκεται στην Ελληνική Επικράτεια. Ο τόπος εγκατάστασης του μη αδειοδοτημένου παρόχου και του εξοπλισμού του, καθώς και η κατάληξη της διαδικτυα− κής του διεύθυνσης, δεν επηρεάζουν την έννοια της μη αδειοδοτημένης παροχής υπηρεσιών. ΑΡΘΡΟ 4: ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ 4.1 Τα όργανα της Ε.Ε.Ε.Π. μπορούν να διενεργούν έρευνες για τον εντοπισμό ιστοτόπων, από τους οποί− ους προσφέρονται υπηρεσίες τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου, χωρίς την επιβαλλόμενη άδεια. Στο πλαίσιο των ερευνών αυτών μπορούν να ζητούν και να λαμβάνουν σχετικά στοιχεία από άλλες δημόσιες υπηρεσίες, Αρχές και φορείς καθώς και από κάθε άλλη πρόσφορη πηγή. Η Ελληνική Αστυνομία διαβιβάζει στην Ε.Ε.Ε.Π. στοιχεία και εν γένει αποδεικτικό υλικό που συ− γκεντρώνει σε περιπτώσεις που εντοπίζει τη διάπραξη αξιόποινων πράξεων σε σχέση με τη διεξαγωγή τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια, προκειμένου να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις. 4.2 Με βάση τα παραπάνω στοιχεία η Ε.Ε.Ε.Π. συντάσ− σει κατάλογο (black list), στον οποίο καταχωρούνται οι ιστότοποι, από τους οποίους προσφέρονται υπηρεσί− ες τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια. Για την εγγραφή ιστοτόπου στον κατάλογο (black list), αρκεί ο ιστότοπος να προβάλλε− ται στο διαδίκτυο και να προσφέρει ένα ή περισσό− τερα τυχερά παίγνια προς διεξαγωγή. Η σύνταξη και η γνωστοποίηση, κατά τις διατάξεις του νόμου, του καταλόγου αυτού είναι ανεξάρτητη από την επιβολή των προβλεπομένων, από το νόμο και την παρούσα, διοικητικών κυρώσεων. 4.3 Οι υπηρεσίες της Ε.Ε.Ε.Π. έχουν την αρμοδιότητα βεβαίωσης των παραβάσεων, προκειμένου να εφαρμο− στούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις. Με από− φαση του Προέδρου της Ε.Ε.Ε.Π., συγκροτούνται διμελή εξουσιοδοτημένα κλιμάκια ελέγχου, από προσωπικό που υπηρετεί σε αυτήν. 4.4. Όταν διαπιστώνεται παράβαση του νόμου, αυτή βεβαιώνεται από τα εξουσιοδοτημένα προς τούτο κλιμά− κια, συντάσσεται σχετική έκθεση, η οποία υποχρεωτικά αναφέρει το χρόνο διαπίστωσης της παράβασης, το IP του υπολογιστή που χρησιμοποιήθηκε για τον έλεγ− χο, τον ιστότοπο, αν αυτός είναι ιστότοπος παροχής ή ιστότοπος παροχής πρόσβασης, τα παρεχόμενα παίγνια, καθώς και τα στοιχεία εκείνων που διενέργησαν τον έλεγχο. 4.5. Ο κατάλογος με τους ιστότοπους (black list), τον οποίο συγκροτεί η Ε.Ε.Ε.Π., καθώς και οι τυχόν αποφά− σεις επιβολής διοικητικών κυρώσεων διαβιβάζονται, μαζί με κάθε άλλο διαθέσιμο στοιχείο για τα εγγεγραμμένα σε αυτόν φυσικά και νομικά πρόσωπα, στις Υπηρεσίες και Φορείς της Ελληνικής Δημοκρατίας και στις δικαστι− κές Αρχές, οι οποίοι είναι αρμόδιοι για την καταπολέμη− ση του οικονομικού εγκλήματος, της φοροδιαφυγής και τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα. 4.6. Ο κατάλογος με τους ιστότοπους (black list), τον οποίο συγκροτεί η Ε.Ε.Ε.Π., αναρτάται στον διαδικτυακό της τόπο και αποστέλλεται στους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου (ISPs) με καταστατική έδρα ή έδρα πραγ− ματικής διοίκησης ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις του Ν. 2238/1994, κα− θώς και στα πιστωτικά ιδρύματα και ιδρύματα πληρω− μών που είναι εγκατεστημένα και λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα, ώστε να προβούν στις προβλεπόμενες από το νόμο ενέργειες τους. 4.7. Οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου (ISPs) με κατα− στατική έδρα ή έδρα πραγματικής διοίκησης ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα σύμφωνα με τις γενικές δι− ατάξεις του Ν. 2238/1994, μετά από αίτημα της Ε.Ε.Ε.Π. διαβιβάζουν σε αυτήν, αμελλητί, τα στοιχεία των προσώ− πων που έχουν την ευθύνη λειτουργίας και διαχείρισης των ιστοτόπων διεξαγωγής τυχερών παιγνίων χωρίς την προβλεπόμενη άδεια και είναι καταγεγραμμένοι στο σχετικό κατάλογο (black list). ΑΡΘΡΟ 5: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ 5.1. Μετά από κάθε βεβαίωση παράβασης, η Ε.Ε.Ε.Π. καλεί τους ενδιαφερόμενους σε παροχή εξηγήσεων και στη συνέχεια εξετάζει την υπόθεση για την επιβολή ή μη των νόμιμων διοικητικών κυρώσεων, σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπει ο Κανονισμός Εσωτερικής Λειτουργίας της και ο Ν. 3051/2002, όπως ισχύει. 5.2. Οι κάθε είδους γνωστοποιήσεις, ειδοποιήσεις, κλή− σεις και επιδόσεις από την Ε.Ε.Ε.Π., μπορεί να πραγματο− ποιούνται ηλεκτρονικά με την αποστολή εγγράφου με ψη− φιακή υπογραφή στο σημείο επικοινωνίας του ιστότοπου. 5.3. Οι αποφάσεις επιβολής διοικητικών κυρώσεων της Ε.Ε.Ε.Π. αναρτώνται στον διαδικτυακό χώρο της Ε.Ε.Ε.Π. Τα πρόστιμα καταβάλλονται εντός ενός (1) μηνός από την κοινοποίησή τους στον τραπεζικό λογαριασμό της ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ) 45199 Ε.Ε.Ε.Π. που αναγράφει η απόφαση επιβολής. Εφόσον το πρόστιμο δεν καταβληθεί εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας, βεβαιώνεται και εισπράττεται με βάση τον Κώδικα Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων. 5.4. Στην περίπτωση βεβαίωσης παράβασης και επιβο− λής προστίμου σε πάροχο υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου, λόγω παροχής των παιγνίων αυτών χωρίς την προβλεπόμενη άδεια στην Ελληνική Δημοκρα− τία, εφόσον ο πάροχος αυτός διαθέτει άδεια σε άλλη χώρα, ενημερώνεται από την Ε.Ε.Ε.Π. για το γεγονός η αρμόδια αρχή έκδοσης της άδειας αυτής. ΑΡΘΡΟ 6: ΠΡΟΣΤΙΜΑ Τα πρόστιμα που επιβάλλονται με αποφάσεις της Ε.Ε.Ε.Π. για την διεξαγωγή τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια διακρίνονται, ανά κατηγορία και παράβαση, ως εξής: 6.1 ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ 6.1.1. Η ανάρτηση και λειτουργία ιστοτόπου παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων χωρίς την προβλεπόμενη άδεια αναρτημένου στο διαδίκτυο, επιφέρει πρόστιμο είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ για κάθε ημέρα διατή− ρησης της ανάρτησης του, ανά προσφερόμενο από αυ− τόν παίγνιο. Ως ημέρα διατήρησης της ανάρτησής του, και ως μία αυτοτελής παράβαση, νοείται μία επίσκεψη του κλιμακίου ελέγχου στον ιστότοπο την ημέρα. Μετά τη βεβαίωση επτά (7) συνολικά παραβάσεων, συνεχό− μενων ή μη, το ανά ημέρα πρόστιμο διπλασιάζεται. Η πρόσκληση του κοινού να συμμετέχει στη διεξαγωγή τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου χωρίς την προβλε− πόμενη άδεια στα παίγνια αυτά, μέσω διαφημίσεων, με αναρτήσεις πρόσκλησης, προσφορά bonus και άλλες παρεμφερείς τεχνικές προσέλκυσης ή άλλους τρόπους εμπορικής επικοινωνίας, αποτελεί επιβαρυντική περί− πτωση, η οποία επιφέρει επιπλέον πρόστιμο, ανά ημέρα, έως δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ. 6.1.2. Η συμμετοχή ανηλίκου σε τυχερό παίγνιο επιφέ− ρει πρόστιμο εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ ανά παι− κτική συνεδρία. 6.1.3. Η με οποιονδήποτε τρόπο, ακόμα και με μαζικές αποστολές ή επικοινωνίες, εξατομικευμένη ενημέρωση συγκεκριμένων αποδεκτών, μέσω τηλεφωνικής γραμ− μής, μέσω διαδικτύου, μέσω αποστολής εγγράφων ή/ και φορέων μνήμης (memory sticks) ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο, για την προώθηση ή/και την υποστήριξη της συμμετοχής τους σε τυχερά παίγνια μέσω διαδικτύου που διεξάγονται χωρίς άδεια, επιφέρει πρόστιμο από δέκα χιλιάδες (10.000) έως διακόσιες χιλιάδες (200.000) ευρώ ανά παράβαση, ανάλογα με τη βαρύτητα της πα− ράβασης, τη συχνότητα και τον αριθμό των αποδεκτών. 6.2 ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΜΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ 6.2.1. Η διενέργεια εμπορικής επικοινωνίας παροχών υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου, που δεν διαθέτουν την προβλεπόμενη άδεια, επιφέρει για κάθε παραβάτη ημερήσιο πρόστιμο είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ, ανά ημέρα δημοσίευσης της διαφήμισης ή δημο− σιοποίησης της επικοινωνίας. 6.2.2. Στους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου (ISPs) με καταστατική έδρα ή έδρα πραγματικής διοίκησης ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις του Ν. 2238/1994, που επιτρέπουν την πρόσβαση σε παράνομους παρόχους τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου, όπως αναφέρονται στον κατάλογο (black list) που τηρεί η Ε.Ε.Ε.Π. ή/και που δεν διακόπτουν την πρόσβαση αυτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημε− ρών από την κοινοποίηση σε αυτούς του παραπάνω κα− ταλόγου, επιβάλλεται πρόστιμο ανά ημέρα μη διακοπής της πρόσβασης πενήντα χιλιάδων (50.000) ευρώ ανά μη αδειοδοτημένο πάροχο. Μετά τη βεβαίωση επτά (7) συνολικά παραβάσεων, συνεχόμενων ή μη, το πρόστιμο διπλασιάζεται. 6.2.3. Στους συμμετέχοντες ως παίκτες, μέσω IP που λειτουργούν στην Ελληνική Επικράτεια, σε παίγνια που προσφέρονται και διεξάγονται από μη αδειοδοτημένους παρόχους, επιβάλλεται πρόστιμο χιλίων (1.000) ευρώ ανά παικτική συνεδρία. Αν ο παίκτης είναι ανήλικος, επιβάλλεται πρόστιμο δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ σε κάθε πρόσωπο που έχει την νόμιμη επιμέλειά του. ΑΡΘΡΟ 7: ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ Στην μεταβατική περίοδο από την δημοσίευση μέχρι την έναρξη ισχύος της παρούσας, η Ε.Ε.Ε.Π. ενημερώνει τις αρμόδιες Αρχές αδειοδότησης τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου των Κρατών−μελών της Ε.Ε. και του ΕΟΧ, ώστε να επιληφθούν σχετικά στην περίπτωση που πάροχος τέτοιων παιγνίων, ο οποίος τελεί υπό την δικαιοδοσία και τον έλεγχό τους, παρέχει τα παίγνια αυτά χωρίς άδεια στην Ελληνική Δημοκρατία. Επίσης, κατά την μεταβατική περίοδο, η Ε.Ε.Ε.Π. προβαίνει, με κάθε πρόσφορο τρόπο, σε δημόσια προειδοποιητική ανακοίνωση άμεσης διακοπής της παροχής μη αδει− οδοτημένων υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου από όσους παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες, ενημερώνοντας συγχρόνως για το περιεχόμενο των διατάξεων του νόμου και της παρούσας, καθώς και για τις συνέπειες που προβλέπονται να επέλθουν μετά την έναρξη ισχύος της. ΑΡΘΡΟ 8 ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Η ισχύς της παρούσας αρχίζει μετά ένα μήνα από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αθήνα, 23 Οκτωβρίου 2012 Ο Πρόεδρος ΕΥΓΕΝΙΟΣ
  13. ElKonte

    PLC 4

    Καλημέρα! Βασίλη ευχάριστα τα νέα για το PLC4 αλλά λίγα τα live satellite .Γιατί δεν γίνεται και ένα μεσημέρι Κυριακής 4/11 ?
  14. Καλώς!Οπότε κάθομαι...να απολαύσω και το παστίτσιο της κυράς
  15. Καλημέρα σε όλους! Ο σημερινός προκριματικός τελικά ματαιώνεται?γιατί δεν τον βλέπω πλέον στο πρόγραμμα παρόλο που πρίν υπήρχε και η αναφορά είναι για τέσσερις προκριματικούς.Baskont διευκρίνησε σε παρακαλώ γιατί έχουμε προγραμματίσει να ανεβούμε πέντε άτομα.Να κάτσουμε στ αυγά μας η να έρθουμε?