Μετάβαση σε περιεχόμενο
Pokerland Φόρουμ

FULL TILT ερώτηση..


Vasilis1978

Recommended Posts

Γεια χαρα σε όλους.. Πρόσφατα έφτιαξα λογαριασμό στο FT και τον συνδεσα με τον λογαριασμό στην σταρς...αν στείλω λεφτά απο την σταρς στην FT, χανω το μπόνους της 1ης κατάθεσης;;;;;

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

για να μην ανοιγω καινουργιο θεμαααα...και επειδη εχω αρρωστησειιι...τι ωρα ανοιγει η FULL TILT..??ξερει κανεις??

θελεις να τους κανεις ποδαρικο?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

για να μην ανοιγω καινουργιο θεμαααα...και επειδη εχω αρρωστησειιι...τι ωρα ανοιγει η FULL TILT..??ξερει κανεις??

θελεις να τους κανεις ποδαρικο?

:lol::lol::lol::lol:

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Καταρχην πρεπει να αποδεχτεις τα $750 (Πας στο Cashier-Bonus Account και πατας Accept, αν θυμαμαι καλα.)

Εφοσον τα αποδεχτεις, το εν λογω bonus απελευθερωνεται ανα $20, όσο παίζεις.

Για το first deposit bonus δεν ξερω λεπτομερειες....

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Παιδια, εκανα αιτηση μεταφορας απο σταρς στην τιλτ και εφαγα πορτα...εστειλα email και περιμενω να μου εξηγησουν το λογο...ξερει κανεις τπτ γιαυτό?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

file vasili exw paromoio provlima...ekana metafora prin peripou misi wra apo stars se ftp alla ta $ den exoun er8ei akoma stin ftp...an kserei kanenas palios tis ftp kati parapanw as voi8isei..... :D

φιλε, εμενα μου απαντησαν ηδη οτι δεν εγκριθηκε η μεταφορα....σκεφτομαι μήπως παίζει ρόλο κάτι άλλο: μήπως πρέπει να καταθέσουμε κανα 10αρικο στην full Τιλτ και μετα μπορούμε να κάνουμε μεταφορές κανονικα?

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Ακόμα να μου απαντήσουν, εχω κάνει 3 αιτήσεις μεταφοράς χρημάτων από τον λογαριασμό μου στην σταρς στον paired account στην Full tilt και οι τρεις αιτήσεις απορρίφθηκαν...έχω στείλει ισάριθμα email στην full tilt αλλά ακόμα καμία απάντηση, μάλλον καίγονται και δεν προλαβαίνουν από τα τόσα προβλήματα...εφτασα στο σημείο να στειλω μηνυμα στο support της σταρς μπας και μπορούν αυτοί να λύσουν το πρόβλημα αλλά απάντησαν οτι δεν είναι στην αρμόδιότητά τους!!!!!(μα καλά, ίδια εταιρεία δεν είναι?)... :o:o

Αν μπορεί κάποιος από εδω μέσα παιδιά, να σκεφτεί κάτι άλλο ή να βοηθήσει με κάποιο τρόπο, ας το κάνει...

Ευχαριστώ,

Βασίλης

Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο
Κοινοποίησε σε άλλα sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Προσθήκη...