Jim84 Δημοσίευση 16 Απριλίου, 2017 Αναφορά Share Δημοσίευση 16 Απριλίου, 2017 Τα χαιρέτισμα τα μου στο forum. Έχω θέμα με το Pokertracker 4 και το Kaspersky. Έστειλα μνμ στο support toυ PT4 και ακολούθησα τις οδηγίες που μου συστήσανε. Πέρασα το PT4 και άλλα 3 αρχεία στις αξιόπιστες εφαρμογές (έτρεξε κανονικά για λίγο) αλλά μου ξανά έβγαλε το ίδιο πρόβλημα. Μήπως υπάρχει κάποιος με παρόμοιο πρόβλημα με το δικό μου να με βοηθήσει; Επισυνάπτω και την εικόνα που μου βγάζει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
GoldenVirginia Δημοσίευση 17 Απριλίου, 2017 Αναφορά Share Δημοσίευση 17 Απριλίου, 2017 Φιλε αν δεν κανω λαθος πριν 2 μηνες ειχα παρομοιο προβλημα,μου εβγαζε κι εμενα ενα τετοιο μηνυμα αλλα δεν θυμαμαι ακριβως αν ηταν το ιδιο και τι εγραφε,ειχα στειλει μηνυμα στο support αλλα δεν διορθωθηκε και τελικα το εκανα τυχαια εγω κανοντας απεγκατασταση το PT4 και ξανα εγκατασταση.Δοκιμασε το αν δεν το εχεις κανει ηδη απλα τον φακελο που ειναι τα χερια processed κανε τον ενα backup. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.