theomas Δημοσίευση 17 Μαίου, 2008 Αναφορά Δημοσίευση 17 Μαίου, 2008 ** Αυτό το θέμα ασχολείται με το άρθρο: Δεύτερο απανωτό σκάνδαλο για το Ultimate Bet; **Os palios paixtis tou poker, ypirxa pelatis toso tou Absolute oso kai tou UB.Me to Absolute, ta paratisa teleios, amesos meta to skandalo POKERRIPPER...tha anafero 2 pragmata poy moy ekanan asximi entyposi sto UB:1-PRIN xronia, kerdisa ena jackpot me kare tou RHGA kai se xrono rekor, mia diafimisi kato aristera, arxise na anavosvinei legontas to user name mou, pos kerdise to...tade poson...Akoma perimeno na paro afta ta xrimata...(!)2-Prin 15 meres, elava meros se ena satelite tournoua sto opoio ektos apo tin symmetoxi mou ston teliko toy perasmenoy Savvatoy, kerdisa kai ena t-shirt polo tis UB.Epikoinonisa mazi toys gia na fixaro tis leptomereies paralabis kai meta apo 2-3 meres elava tin exis apantisi:"exoyme kratisei gia sas 20$ na ta katathesoume sto logariasmo sas amesos. Ektos, an ONTOS thelete to mplouzaki, opote tha sas to steiloume se 4-6 evdomades"...Fysika protimisa to mplouzaki kai as mou edinan kai 120$!Oxi giati eimai yperano xrimaton...Alla gaiti theoro koroidia na lene EK TON YSTERON, oti ta dora einai ANTALLAXIMA me xrimmata!HMARTON!Tha to skefto poly sovara, an tha xanapaixo sto UB...theomas Παράθεση
Recommended Posts