nikthegr Δημοσίευση 22 Αυγούστου, 2008 Αναφορά Δημοσίευση 22 Αυγούστου, 2008 gsbets έγραψε:ξεκινησα απο step 1 για wcoop και πηγα στο 4 για 215$.τι με συμβουλευεται να κανω , να σταματησω και να παιξω σε ενα event 215 η να συνεχισω?αν ειχα τη δυνατοτητα θα επερνα το buy in καθως δεν εχω την εμπειρια να παιξω τοσο ψηλα stakes και γενικα δεν ειμαι πολυ καλος σε τουρνουα πολλων ατομων , παιζω κυριως cashτην απαντηση την εδωσες μονος σου.Αφου δεν εχεις εμπειρα για πιο πανω,βρες το πιο ευκολο 215ρι και παιξε.Δυστηχως δεν μεταβιβαζεται το τικετ.Ψαρακα,βιστα εχω κι εγω,κανενα προβλημα ομως,δεν ξερω. Παράθεση
luckys Δημοσίευση 22 Αυγούστου, 2008 Αναφορά Δημοσίευση 22 Αυγούστου, 2008 Αντωνη vista εχω και εγω.Ειχα το ιδιο προβλημα πριν απο περιπου 1 μηνα.Αφου εχεις ηδη ξανακατεβασει το ποκερσταρς,πατα δεξι κλικ πανω στο εικονιδιο στο desktop σου,και κανε "εκτελεση ως διαχειριστης".Θα σου το ανοιξει αλλα σε αλλη εκδοση(οχι το χρυσο,αλλα μαυρο),μολις μπεις ξαναγυρισε το απο τα options που σου δινει.Βασιλης. Παράθεση
Antonis Δημοσίευση 22 Αυγούστου, 2008 Αναφορά Δημοσίευση 22 Αυγούστου, 2008 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Τελικά τα κατάφερα μετά απο κόπο. Εκανα επανεκκίνηση ολων των δικτυων μου και μπήκα απο την εφαρμογή και οχι απο το εικονίδιο που μου εμφάνιζε. :woohoo: Hello Antonis,Thank you for your email. A restart of all of your computer and network hardware will often clearanything corrupted in memory that has blocked your ability to reach oursite. Restart your Cable/DSL modem (if any), then your Ethernet switch or hub (if any), and finally your computer. This may solve your problem.Next, check your system date on your computer (including the year) and ensure that it is set properly. An incorrect system date causes the encryption certificate to fail, and stops the program from working. You can check and update the system date by going to your system's Control Panel (from the 'Start' menu) and selecting 'Date and Time'.Beyond an incorrect date, if you are able to surf the web but are unable to connect or update the software, the most common cause is a firewall blocking your access.Are you running any of these packages?Norton Internet Security / McAfee Security Center / ZoneAlarm / CA Security Center / AOL Security Center / Kapersky Anti-Hacker / Panda Internet Security / Sygate Personal Firewall / PC-Cillin Firewall / Windows Firewall / Corporate FirewallIf you are using a firewall not listed above please be sure to let usknow the brand you are using.Have you recently installed a new Cable/DSL router? (If so, is it awireless router?)If you can tell me about any of those things on your network, we can likely find the source of the trouble and get you back online quickly.It would also be helpful if you could send us your program log files (PokerStars.log.0, PokerStarsUpdate.log, PokerStarsCommunicate.log if present) that are located in your PokerStars folder.To find the log files, double click on "My Computer", then "local disk (C:)". Depending on where the program was saved to, you should see a "PokerStars" folder either here or in the "Program Files" folder. Inside the "PokerStars" folder you will find the log files. Please attach these files to an email and send it to support@pokerstars.com. Please note it is important that you send us these files as soon as you can as they are only kept for a period of one day.Once we receive your log files our Technical Team will look into theissue and provide instructions for getting connected.Regards,Maurizio GPokerStars Support Team Παράθεση
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.