Μετάβαση σε περιεχόμενο
Pokerland Φόρουμ

Recommended Posts

Δημοσίευση

Αποκλείστηκα στη 202 θέση και οι υπόλοιποι ήταν μόνο 52 Ελληνες.Τι σημαίνει αυτό?Θα πληρωθώ και εγώ και τα άλλα παιδιά που αποκλειστήκανε μέχρι να συμπληρώσουν 99 Ελληνες ή θα το κάνουν γαργάρα και θα τα δώσουν στους ξένους?

Επειικός αίσχος.Οχι μόνο για το φιάσκο αλλά και γιατί κανένας υπεύθυνος απο τη Betfair δεν βγαίνει να κάνει κάποια ανακοίνωση.

Δημοσίευση

Καλησπέρα σε όλους,

Μετά από αρκετά παράπονα χρηστών θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα. Το τουρνουά δυστυχώς ενώ ήταν κλειστό μόνο για Έλληνες και Κύπριους σημαδεύτηκε από την παρουσία πολλών ξένων. Ο λόγος είναι απλός: το μεγάλο prizepool! Όπως εξήγησα και σε πολλούς χρήστες και κατά την διάρκεια του τουρνουά οι πληρωτέες θέσεις θα είναι ΜΟΝΟ για Έλληνες και Κυπρίους. Για να μπορέσουμε να κάνουμε ξεσκάρτισμα όλων πρέπει να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Αυτό έχει ήδη γίνει και κανονικά οι πιστώσεις θα πρέπει να έχουν ήδη αρχίσει. Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία να γράφω την λίστα με τα ψευδώνυμα γιατί αρκετοί παίκτες ίσως να ενοχληθούν. Γι’ αυτό όποιος νομίζει πως ίσως να είναι μέσα στις πληρωτέες θέσεις, καλά θα κάνει να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας. Για να σας βοηθήσω, όποιος έχει τερματίσει έως και την 224η θέση θα πληρωθεί.

Τώρα υπάρχει περίπτωση να περάσουν οι 48 ώρες και να μην έχει πληρωθεί κάποιος χρήστης. Αυτό γίνεται λόγω της έλλειψης ταυτοποιήσης των στοιχείων του λογαριασμού του παίκτη.

Πολλοί μπορεί να παραξενευτούν ή ακόμα και να ξινίσουν με αυτό, αλλά όσο και αν φαίνεται σε οποιονδήποτε κάποιο κόλπο της εταιρείας ώστε να μην πληρώσει δεν είναι έτσι. Ένα απλό παράδειγμα είναι το εξής: Επειδή το συγκεκριμένο τουρνουά δεν είχε κανένα όριο κατάθεσης, πολλοί παίκτες έκαναν εγγραφή μόνο και μόνο να εκμεταλλευτούν την προσφορά πράγμα ηθικό και δίκαιο. Το γεγονός όμως αυτό, μπορεί να το εκμεταλλευτούν και χρήστες κάτω των 18 ετών, οι οποίοι αν κερδίσουν και εμείς τους πιστώσουμε, θα μπορούν με τα χρήματα αυτά να «τζογάρουν», πράγμα το οποίο αντιτίθεται με τους όρους και τις προϋποθέσεις της εταιρείας μας και κάθε άλλης εταιρείας στο διαδίκτυο και μη. Όπως καταλαβαίνετε για λόγους προστασίας θα πρέπει οι νικητές ΚΑΘΕ freeroll που δίδονται χρηματικά έπαθλα να έχουν κάνει εξακρίβωση στοιχείων. Όσοι έχετε περάσει από την εν λόγω διαδικασία και έχει εξακριβωθεί η ηλικία σας, δεν θα έχετε κανένα απολύτως πρόβλημα. Τα χρήματα ελπίζω μέχρι αύριο να έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό σας. Το θέμα το κοιτώ προσωπικά και δεν υπάρχει περίπτωση να μην μοιραστεί το ποσό σε 99 Έλληνες.

Τώρα όσο αφορά το θέμα των ξένων. Καταλαβαίνω την οργή σας, και παρά το γεγονός πως ήταν ένα freeroll με μηδέν κόστος για τον παίκτη έχετε απόλυτο δίκιο. Θα πρέπει όμως να καταλάβετε και την θέση την δύσκολη που έχει η εταιρεία. Θα σας αναλύσω όλους τους τρόπους το πώς δημιουργείται ένα τουρνουά και τα περισσότερα ίσως ισχύουν και για άλλες εταιρείες εκτός και αν έχει ανακαλυφθεί κάποιο άλλο σύστημα που δεν γνωρίζω.

Το τουρνουά έχει σεταριστεί με κωδικό το οποίο τον δίνουμε στους συνεργάτες όπως η εν λόγω ιστοσελίδα, το αναγράφουμε στην Ελληνική σελίδα της εταιρείας, στο blog μας, όπως και επίσης και στην αλληλογραφία που έχουμε με πελάτες – τα γνωστά newsletters. Πολλοί ενώ γνώριζαν για το τουρνουά διαπίστωσαν πως άργησε να εμφανιστεί στην αίθουσα. Ο λόγος που έγινε αυτό ήταν να μην δουν κάποιοι επιτήδειοι πως υπάρχει το εν λόγω τουρνουά και να αρχίσουν να ψάχνουν το διαδίκτυο για τον κωδικό. Δυστυχώς για όλους μας τον βρήκαν και έγινε αυτό που έγινε. Δυστυχώς ΔΕΝ υπάρχει άλλος τρόπος να μπορούμε να κάνουμε τουρνουά freeroll. Το ίδιο αντιμετωπίζουν ΟΛΕΣ οι χώρες που διεξάγουν αυτά τα τουρνουά.

Πολλοί μιλήσατε για περιορισμό στην χώρα. Δηλαδή περιορισμός του ΙΡ. Πράγματι αυτό ίσως να δουλέψει αλλά δεν είναι άδικο για τόσους Έλληνες που κατοικούν στο εξωτερικό; Αν γινόταν αυτό θα είχαμε παράπονα από εκείνη την πλευρά. Άλλη λύση είναι η λίστα εγγραφών. Αυτό σημαίνει το εξής: δημιουργούμε μία λίστα με όλους τους Έλληνες χρήστες. Όσο απλό σας φαίνεται είναι τόσο δύσκολο, ειδικά αυτούς που έχουν διαφορετική χώρα. Αλλά ας πούμε ότι την φτιάχνουμε. Τι θα γίνει όταν ένας χρήστης γραφτεί στην εταιρεία την τελευταία στιγμή; Δεν υπάρχει κανένας χρόνος γι’ αυτόν να μπει στην λίστα. Άρα πάλι αδικούμε κάποιον. Τέλος μια λύση που είχα προτείνει είναι να έχουμε κωδικό με ελληνικούς χαρακτήρες αλλά να τον διαφημίζουμε στα λατινικά με μία επεξήγηση από κάτω. Όσο τολμηρό και αν ακούγεται, τόσο ανέφικτο είναι μιας και το σύστημα δεν δέχεται δυστυχώς Ελληνικούς χαρακτήρες. Τέλος, το τουρνουά γινόταν λόγω του γεγονότος ότι το λογισμικό είναι πια στα Ελληνικά. Θα μπορούσαμε να το εμφανίσουμε μόνο εκεί αν και δεν είμαι τόσο σίγουρος πόσο εφικτό είναι. Πόσοι όμως πελάτες έχουν γυρίσει το λογισμικό στα Ελληνικά; Άρα και πάλι κάποιος θα είχε αδικηθεί. Όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι τα πάντα τόσο απλά ειδικά όταν μιλάμε για μια εταιρεία που έχει πάνω από 10 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

Παρόλο αυτά καταλαβαίνω την αδικία και τον θυμό όλων, αλλά θα πρέπει να καταλάβουν όμως όλοι πως τέτοια περιστατικά είναι δυστυχώς συχνά φαινόμενα. Όσο ανεβαίνει το πόκερ, δυστυχώς θα ανεβαίνουν και αυτά.

Τι μέλλει γενέσθαι;

Το πρώτο πράγμα που έχει ήδη γίνει είναι η ακύρωση όλων των μη Ελλήνων και Κυπρίων από τις θέσεις που καταλάβανε. Έπειτα, έχω προσωπικά συγκεντρώσει αρκετά ονόματα παικτών που βλέπω στα freeroll που για τα οποία θα κάνω εισήγηση για τιμωρία. Στο κάτω κάτω της γραφής δεν προσφέρουν και τίποτα παρά μόνο οργή σε όλους.

Όσο αφορά αυτά τα τουρνουά. Τα τουρνουά αυτά γίνονται για εσάς και είστε ελεύθεροι να προτείνετε λύσεις. Ο διάλογος είναι πάντοτε θετικός και μας κάνει να βελτιωνόμαστε όλοι. Αυτό που προτείνω εγώ είναι το εξής: οι κωδικοί θα δίνονται σε παίκτες μέσω αλληλογραφίας, οι συνεργάτες θα το διαφημίζουν αλλά εσωτερικά σε άρθρο, και η σελίδα της εταιρείας θα παραπέμπει τον χρήστη να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση ώστε να μάθει τον κωδικό από εκεί. Με αυτό τον τρόπο πιστεύω πως ο κωδικός δεν θα γυρίζει στο διαδίκτυο και θα υπάρξουν λιγότερες πιθανότητες για συμμετοχή παρασίτων που σκοπό έχουν να χαλάσουν το παιχνίδι.

Για άλλη μία φορά σας ζητάω και σε προσωπικό επίπεδο συγνώμη και ελπίζω πως στο μέλλον παρόμοια περιστατικά θα αποφευχθούν. Για όσους χρειάζεστε τα στοιχεία επικοινωνίας ώστε να μάθετε περισσότερα για την πληρωμή σας παρακαλώ στείλτε email στο hellas@betfair.com ή καλέστε δωρεάν στο 00800 4413 1503 από Ελλάδα, 0044 20 8834 8035 από Κύπρο ή στο 0044 20 8834 8060 από άλλες χώρες.

Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να μην κούρασα με το μακρύ μήνυμα.

Σπύρος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Προσθήκη...