Μετάβαση σε περιεχόμενο
Pokerland Φόρουμ

Recommended Posts

Δημοσίευση

Μόλις πριν από 5 λεπτά το pokergr πάγωσε τα τουρνουά και ο κόσμος ψάχνει να βρει τι έγιναν τα λεφτά του. Και μάλιστα σε όσους παραπονιούνται πολύ (όπως εγώ) τους αποσυνδέουν για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο... Εγώ ο μ....... που έλεγα να στηρίζουμε τα ελληνικά sites...

Δημοσίευση

Dystyxws i katastasi exei paraginei me ta kolimata tis ongame.Safws kai dn ta bazoume me ta paidia tou suport ta opoia eksypiretoun opws mporoun i stasi omws tis ongame me tin ananaba8misi deixnei poly megali aney8ynotita.KLEISTE RE PAIDIA MIA BDOMADA TO MAGAZI KAI KSANAANOIKSTETO OTAN OLOKLIRW8EI.DN MPORW NA KATALABW AYTIN TIN ANTIMETWPISI.GIA NA PAIKSOUME AFINOUME KAPOIES ALLES MAS YPOXREWSEIS.DN EINAI DYNATON NA TIS ANABALOUME KAI NA MAS PAGWNOUN TA TOURNOUA.2 MINES AYTI I DOULEIA GIA NA DOUME MIA ANABA8MISI POU APLWS ESTRWNE LIGO TO BLIND STRUCTURE KAI TPT ALLO.BLEPOUME MIA ELEIPESTATI LISTA TOURNOUA SE SXESI ME PRIN KAI POLLES ALLES LEITOURGIES NA MIN EFARMOZONTAI.KAI MILAW SE SXESI ME PROIGOUMENES LEITOURGIES TIS ONGAME GIATI AN TIN SYGKRINW ME ALLES ETAIRIES EINAI 10 XRONIA PISW.KANTE KATI PRIN EINAI ARGA

Δημοσίευση

Καταρχήν θα ήθελα εκ μέρους όλων μας στο Poker.gr να απολογηθώ για το αποψινό τεχνικό πρόβλημα με τα τουρνουά. Εννοείται πως όλοι οι παίκτες θα αποζημιωθούν εντός 24ωρου με τα buy-ins των τουρνουά ή το έπαθλο που τους αντιστοιχεί εφόσον το τουρνουά βρισκόταν σε προχωρημένο στάδιο (για το συγκεκριμένο περιστατικό συγκεκριμένα έχουν ήδη αρχίσει και θα ολοκληρωθούν μες στο Σάββατο). Ποτέ δεν έχει χάσει παίκτης μας τα λεφτά του επειδή πάγωσε τουρνουά, ούτε για κανέναν άλλο λόγο. Οι κανονισμοί αποζημίωσης για τα frozen tournaments βρίσκονται εδώ για όποιον θέλει να τους διαβάσει: www.poker.gr/forum/forum_posts.asp?TID= ... aa29546282

Για το παράπονο που εκφράζεις φίλε CrazyFrank θα ήθελα να πω ότι από το chat κόβονται μόνο παίκτες που έχουν χρησιμοποιήσει μη αποδεκτή γλώσσα (κοινώς έχουν βρίσει, χρησιμοποιήσει προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και απειλές ή κάνει παραπλανητικά/δυσφημιστικά σχόλια). Κατά τα άλλα η ευπρεπής κριτική ποτέ δεν απαγορεύθηκε, πόσο μάλλον όταν είναι απόλυτα δικαιολογημένη σε μια περίπτωση όπως η αποψινή. Όσοι παρακολουθούν το chat μας τα τελευταία 3 χρόνια ξέρουν πως δεν τίθενται θέματα λογοκρισίας, κτλ.

Και πάλι συγνώμη για την αποψινή ταλαιπωρία. Τα περισσότερα προβλήματα από την μετακόμιση στο Ρ5 έχουν ξεπεραστεί τις τελευταίες μέρες και για όσα εξακολουθούν (όπως το αποψινό πρόβλημα), πιέζουμε (όλα τα μέλη του δικτύου) ώστε τις επόμενες 2-3 εβδομάδες να λυθούν οριστικά και από την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη όλα να λειτουργούν και πάλι ρολόι, όπως πρώτα και ακόμα καλύτερα.

Επαναλαμβάνω πως πιέζουμε όσο δεν πάει για να λειτουργούν σύντομα όλα στην εντέλεια και ταυτόχρονα ετοιμάζουμε μια σειρά από εκπλήξεις και πολλά πρόσθετα έπαθλα μόνο για Έλληνες παίκτες για τον Σεπτέμβρη. Όχι ότι στο μεταξύ τα πάτε άσχημα και από μόνοι σας δηλαδή- MΟUSTAFA74 και Ζkostasgr κέρδισαν $48.750 και $24.660 αντίστοιχα την περασμένη εβδομάδα σε τουρνουά μας)! Ελπίζω σύντομα να έχουμε και συνέχεια.

Από την μεριά μας αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι όποτε υπάρχει πρόβλημα να είμαστε δίπλα σας σαν support και να σας εξυπηρετούμε. Θέλω να ξέρεις πως αυτό το κάνουμε με μεγάλο ζήλο ακόμα και όταν τα χέρια μας είναι δεμένα από την Ongame. Είμαστε εδώ για να σας βοηθάμε όπως και όσο μπορούμε. Το να μας λέει κάποιος απατεώνες που θα μας βγάλει στα φόρουμ επειδή πάγωσε το τουρνουά του είναι πραγματικά λίγο άδικο για μας και επιπλέον δεν βοηθάει (τα απανωτά τέτοιου είδους posts) την ομαλή λειτουργία και επικοινωνία μέσω chat σε τέτοιες στιγμές αιχμής, πόσο μάλλον με post όπως: "poker.gr kokoko, giati den lete kati?", "paidia oli analipsi tora", "egine geri baza apopse apo to poker.gr", "baino kolita sta dyo forum na enimeroso ton kosmo pos paizontai ta tournoua sto poker.gr"... Καταλαβαίνω ότι πάνω στον εκνευρισμό κάποιος μπορεί να πει και μια κουβέντα παραπάνω- ειδικά όταν έχει δίκιο. Δεν μπορεί όμως να εξαπολύει εντελώς αβάσιμες κατηγορίες κα να απειλεί με δημοσιοποίηση τους.

Κλείνοντας, θα ήθελα να παρακαλέσω όποιον αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα σε κάποιο παιχνίδι ή υπηρεσία μας να κάνει τον κόπο να μας στέλνει ένα email και να ξέρει ότι από εκεί και έπειτα μπορεί να είναι ήσυχος ότι εμείς θα κυνηγήσουμε το θέμα του και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να λυθεί το συντομότερο δυνατόν. Αυτή είναι η δουλειά μας και η υποχρέωση μας. Μπορεί να μην φταίμε εμείς ακριβώς για τα τερτίπια της Ongame, αλλά σημασία έχει πως είμαστε υπεύθυνοι για ότι συμβαίνει στο site μας και περήφανοι πως δουλεύουμε σκληρά περίπου 20 ώρες το 24ωρο για να λύσουμε κάθε θέμα που μπορεί να απασχολήσει τα μέλη μας. Οι αντίπαλοι σας είναι στα τραπέζια. Στο support είμαστε φίλοι σας. Αν προσπαθήσετε (όσοι δεν το κάνετε ήδη, γιατί είστε πολλοί- η συντριπτική πλειοψηφία θα έλεγα) να μην μας βρίζετε και προσβάλετε θα δείτε ότι τα πράγματα θα είναι πολύ πιο ευχάριστα και αποτελεσματικά και για μας και για σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και συγνώμη εκτός από την ταλαιπωρία και για την πολυλογία. Καλό Σαββατοκύριακο και καλές διακοπές σε όσους φεύγουν τώρα.

Αλέξανδρος

Poker.gr Support

Δημοσίευση

Μπίλια η αγανάκτηση σου είναι κατανοητή γιατί όπως σωστά λες εσύ θα μπορούσες να κάνεις κάτι άλλο εκεινή την ώρα αντί να παίξεις ένα τουρνουά που σου κόπηκε στη μέση. Έχεις απόλυτο δίκιο και δεν υπάρχει λόγος να παραθέσω κάποια δικαιολογία για αυτό. Δεν υπάρχει. Απλά ζητώ συγνώμη.

Από εκεί και πέρα νομίζω ότι θα δεις πως αδικείς λίγο το λογισμικό. Μόλις στρώσει και ολοκληρωθούν οι επαναφορές features μαζί με τις βελτιώσεις τον Σεπτέμβριο (καθυστερούν επειδή τώρα αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που υπάρχουν στην Ongame) θα είναι πολύ καλό θέλω να πιστεύω.

Τέλος για αυτό που λες "κλείστε το μια εβδομάδα, κτλ", δεν έχεις άδικο. Πώς θα μπορούσαμε όμως; Πίστεψε με θα το κλείναμε και 3 εβδομάδες αν ξέραμε πότε και ποια προβλήματα θα υπάρξουν. Αυτά όμως είναι θέματα της Ongame και όταν μας λέει ότι ένα πρόβλημα λύθηκε δεν μπορούμε να πούμε ότι το site δεν θα παίξει αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω... Τις τελευταίες μέρες όλα έδειχναν πως πάμε προς ομαλοποίηση της κατάστασης όμως να που είχαμε πάλι κάποια προβλήματα. Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα γνωρίζουμε αυτά.

Για αυτό λέω ότι οι προτεραιότητες μας είναι:

A) Να φροντίζουμε ώστε ποτέ παίκτης μας να μην χάνει τα τα χρήματά του αν αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα

Β) Να πιέζουμε για επίλυση των τεχνικών προβλημάτων

Γ) Να σας προσφέρουμε πολλές εκπλήξεις μέσω τουρνουά και άλλα μπόνους στο ξεκίνημα της νέας σεζόν που ευελπιστούμε ότι όλα θα δουλεύουν ρολόι.

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, για την κατανόηση που δείχνεις και για την εμπιστοσύνη σου στο Poker.gr. Και πάλι συγνώμη για την αποψινή ταλαιπωρία.

Καλό Σαββατοκύριακο,

Αλέξανδρος

Δημοσίευση

Poker.gr έγραψε:

Καταρχήν θα ήθελα εκ μέρους όλων μας στο Poker.gr να απολογηθώ για το αποψινό τεχνικό πρόβλημα με τα τουρνουά. Εννοείται πως όλοι οι παίκτες θα αποζημιωθούν εντός 24ωρου με τα buy-ins των τουρνουά ή το έπαθλο που τους αντιστοιχεί εφόσον το τουρνουά βρισκόταν σε προχωρημένο στάδιο (για το συγκεκριμένο περιστατικό συγκεκριμένα έχουν ήδη αρχίσει και θα ολοκληρωθούν μες στο Σάββατο). Ποτέ δεν έχει χάσει παίκτης μας τα λεφτά του επειδή πάγωσε τουρνουά, ούτε για κανέναν άλλο λόγο. Οι κανονισμοί αποζημίωσης για τα frozen tournaments βρίσκονται εδώ για όποιον θέλει να τους διαβάσει: www.poker.gr/forum/forum_posts.asp?TID= ... aa29546282

Για το παράπονο που εκφράζεις φίλε CrazyFrank θα ήθελα να πω ότι από το chat κόβονται μόνο παίκτες που έχουν χρησιμοποιήσει μη αποδεκτή γλώσσα (κοινώς έχουν βρίσει, χρησιμοποιήσει προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και απειλές ή κάνει παραπλανητικά/δυσφημιστικά σχόλια). Κατά τα άλλα η ευπρεπής κριτική ποτέ δεν απαγορεύθηκε, πόσο μάλλον όταν είναι απόλυτα δικαιολογημένη σε μια περίπτωση όπως η αποψινή. Όσοι παρακολουθούν το chat μας τα τελευταία 3 χρόνια ξέρουν πως δεν τίθενται θέματα λογοκρισίας, κτλ.

Και πάλι συγνώμη για την αποψινή ταλαιπωρία. Τα περισσότερα προβλήματα από την μετακόμιση στο Ρ5 έχουν ξεπεραστεί τις τελευταίες μέρες και για όσα εξακολουθούν (όπως το αποψινό πρόβλημα), πιέζουμε (όλα τα μέλη του δικτύου) ώστε τις επόμενες 2-3 εβδομάδες να λυθούν οριστικά και από την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη όλα να λειτουργούν και πάλι ρολόι, όπως πρώτα και ακόμα καλύτερα.

Επαναλαμβάνω πως πιέζουμε όσο δεν πάει για να λειτουργούν σύντομα όλα στην εντέλεια και ταυτόχρονα ετοιμάζουμε μια σειρά από εκπλήξεις και πολλά πρόσθετα έπαθλα μόνο για Έλληνες παίκτες για τον Σεπτέμβρη. Όχι ότι στο μεταξύ τα πάτε άσχημα και από μόνοι σας δηλαδή- MΟUSTAFA74 και Ζkostasgr κέρδισαν $48.750 και $24.660 αντίστοιχα την περασμένη εβδομάδα σε τουρνουά μας)! Ελπίζω σύντομα να έχουμε και συνέχεια.

Από την μεριά μας αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι όποτε υπάρχει πρόβλημα να είμαστε δίπλα σας σαν support και να σας εξυπηρετούμε. Θέλω να ξέρεις πως αυτό το κάνουμε με μεγάλο ζήλο ακόμα και όταν τα χέρια μας είναι δεμένα από την Ongame. Είμαστε εδώ για να σας βοηθάμε όπως και όσο μπορούμε. Το να μας λέει κάποιος απατεώνες που θα μας βγάλει στα φόρουμ επειδή πάγωσε το τουρνουά του είναι πραγματικά λίγο άδικο για μας και επιπλέον δεν βοηθάει (τα απανωτά τέτοιου είδους posts) την ομαλή λειτουργία και επικοινωνία μέσω chat σε τέτοιες στιγμές αιχμής, πόσο μάλλον με post όπως: "poker.gr kokoko, giati den lete kati?", "paidia oli analipsi tora", "egine geri baza apopse apo to poker.gr", "baino kolita sta dyo forum na enimeroso ton kosmo pos paizontai ta tournoua sto poker.gr"... Καταλαβαίνω ότι πάνω στον εκνευρισμό κάποιος μπορεί να πει και μια κουβέντα παραπάνω- ειδικά όταν έχει δίκιο. Δεν μπορεί όμως να εξαπολύει εντελώς αβάσιμες κατηγορίες κα να απειλεί με δημοσιοποίηση τους.

Κλείνοντας, θα ήθελα να παρακαλέσω όποιον αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα σε κάποιο παιχνίδι ή υπηρεσία μας να κάνει τον κόπο να μας στέλνει ένα email και να ξέρει ότι από εκεί και έπειτα μπορεί να είναι ήσυχος ότι εμείς θα κυνηγήσουμε το θέμα του και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να λυθεί το συντομότερο δυνατόν. Αυτή είναι η δουλειά μας και η υποχρέωση μας. Μπορεί να μην φταίμε εμείς ακριβώς για τα τερτίπια της Ongame, αλλά σημασία έχει πως είμαστε υπεύθυνοι για ότι συμβαίνει στο site μας και περήφανοι πως δουλεύουμε σκληρά περίπου 20 ώρες το 24ωρο για να λύσουμε κάθε θέμα που μπορεί να απασχολήσει τα μέλη μας. Οι αντίπαλοι σας είναι στα τραπέζια. Στο support είμαστε φίλοι σας. Αν προσπαθήσετε (όσοι δεν το κάνετε ήδη, γιατί είστε πολλοί- η συντριπτική πλειοψηφία θα έλεγα) να μην μας βρίζετε και προσβάλετε θα δείτε ότι τα πράγματα θα είναι πολύ πιο ευχάριστα και αποτελεσματικά και για μας και για σας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και συγνώμη εκτός από την ταλαιπωρία και για την πολυλογία. Καλό Σαββατοκύριακο και καλές διακοπές σε όσους φεύγουν τώρα.

Αλέξανδρος

Poker.gr Support

Σας ευχαριστώ που σαν site σπεύσατε αμέσως να απαντήσετε και να ενημερώσετε τον κόσμο για το πρόβλημα. Πολύ περισσότερο σας ευχαριστώ που το μεγαλύτερο μέρος του post σας το αφιερώσατε για να απαντήσετε στην (άδικη κατ'εσάς) επίθεσή μου με μια (δίκαιη?) απάντηση-επίθεση στο πρόσωπό μου.

Το υβριστικό της υποθέσεως στα post μου στο chat σας, εξακολουθώ να μην το βλέπω. Το επιθετικό, ναι. Το ''κοκοκο'' αναφερόταν στην ώρα που ενώ λαμβάνατε αμέτρητα post του στυλ ''pokergr τι γίνεται?'', ουδείς ανακοίνωνε κάτι (αναφέρομαι στα δύο-τρία πρώτα λεπτά).

Σε ένα τουρνουά των 10.000 δολαρίων, ο όγδοος (αν θυμάμαι καλά) εκείνη την στιγμή, έχει όλα τα δίκια με το μέρος του να διαρυγνύει τα ιμάτιά του.

Σε ότι αφορά την εμπιστοσύνη ή όχι του καθενός σε κάθε site , φαίνεται από το αν το χρησιμοποιεί ή όχι...

Εν πάσει περιπτώσει, εσείς εκπροσωπείτε ένα site-σταθμό στον ελληνικό Poker, και εγώ τον Φώτη. Και ,αν μη τι άλλο, το poker.gr δεν στηρίζεται σε έναν Φώτη, αλλά σε χιλιάδες. Ο ένας είναι μέρος του όλου, το ''όλον'' εξακολουθεί και υπάρχει ακόμα και απόντος του ενός.

Ως ένας εναντίον πολλών, οφείλω να κάνω εγώ πίσω σε αυτήν την κόντρα, και ως άνθρωπος αξιοπρεπής οφείλω να αναγνωρίσω τα όποια σφάλματά μου και να απολογηθώ και να ζητήσω συγγνώμη γι'αυτά.

Δεν αμφιβάλλω για τις καλές σας προθέσεις, αλλά τα προβλήματα της ongame δεν με ακουμπούν, είναι δικοί σας πάροχοι-συνεργάτες.

Το poker.gr όπως και το pokerland και όπως και το οποιοδήποτε site που είτε παρέχει on-line gaming poker είτε ενημερώνει το κοινό του poker υπήρχαν και θα υπάρχουν όσο στην ελλάδα θα υπάρχουν λάτρεις του ΤΕΧΝΙΚΟΥ παιχνιδιού που λέγεται poker.

Ζητώ,λοιπόν, και πάλι συγνώμη για τα προβλήματα που δημιούργησα στο poker.gr καθώς και για το ότι σας ανάγκασα βραδιάτικα να ασχολείστε μαζί μου.

Εύχομαι στο Poker.gr ειλικρινά κάθε επιτυχία στο μέλλον, εξάλλου και μέσω των γνωστών θα μαθαίνω την πορεία σας. Η δική μου παρουσία , μπορώ να σας το εγγυηθώ ότι δεν θα σας ξαναεπιβαρύνει.

Δημοσίευση

Φώτη πίστεψε με το ότι εκπροσωπούμε ένα site σταθμό όπως λες για το ελληνικό πόκερ και εσύ τον Φώτη, δεν σημαίνει πως δεν στηριζόμαστε στον Φώτη. Στηριζόμαστε σε σένα και σε κάθε Φώτη. Αλλιώς δεν θα έγραφα στις 3 το πρωί αυτές τις γραμμές. Αλλιώς δεν θα είχαμε καθιερωθεί (με τα καλά μας και τα στραβά μας, όπως όλοι) ως το μεγαλύτερο ελληνικό poker room.

Με την ευκαιριία, ουδέποτε ανέφερα ότι η συμπεριφορά σου ήταν υβριστική. Αν πρόσεξες γράφω ότι "ότι από το chat κόβονται μόνο παίκτες που έχουν χρησιμοποιήσει μη αποδεκτή γλώσσα (κοινώς έχουν βρίσει, χρησιμοποιήσει προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και απειλές ή κάνει παραπλανητικά/δυσφημιστικά σχόλια)". Νομίζω ότι καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι αυτά που έγραψες πάνω στον (δικαιολογημένο) εκνευρισμό σου ανήκουν αλλού και όχι στο "υβριστικά". Επιπλέον όπως εξήγησα και νωρίτερα όταν υπάρχει ένα πρόβλημα και μιλάμε με πολλά άτομα στο chat, τέτοιες συμπεριφορές και διαδοχικά posts τέτοιου τύπου δεν βοηθάνε ούτε στον διάλογο και τη συνεννόηση με άλλους παίκτες, ούτε στην επίλυση του προβλήματος. Ειδικά το post "έγινε γερή μπάζα απόψε από το Poker.gr" καταλαβαίνεις πως είναι εντελώς άστοχο, δυσφημιστικό και παραπλανητικό. Ξέρω πως το είπες εν θερμώ και ότι ενδεχομένως δεν το εννοούσες έτσι αλλά εκείνη τη στιγμή οι εντυπώσεις δημιουργούνται.

Σε αυτά που λες για το ότι η Ongame είναι συνεργάτης μας και πάροχος μας έχεις δίκιο και για αυτό και απολογούμαστε εμείς για τα προβλήματα. Και αν εσύ (προς τιμήν σου) ζητάς μια φορά συγνώμη επειδή είπες μια κουβέντα παραπάνω πάνω στα νεύρα σου, εμείς ζητάμε τρεις επειδή ταλαιπωρηθήκατε εσύ και άλλα παιδιά απόψε. Ελπίζω το ατυχές αυτό περιστατικό να μην σε απωθήσει από το Poker.gr και ελπίζω να σε δούμε ξανά στο site μας. Το λέω και το εννοώ. Δεν το γράφω για τα μάτια του κόσμου. Όσο για το chat σου, έχω ζητήσει να ανοίξει και πάλι κανονικά (πιθανότατα θα γίνει το πρωί).

Τέλος επειδή είναι σημαντικό, για αυτό που γράφεις για τον 8ο στο τουρνουά των $10.000 παραπέμπω και πάλι στο σχετικό link: www.poker.gr/forum/forum_posts.asp?TID= ... aa29546282

Καλό βράδυ

Αλέξανδρος

Δημοσίευση
Πρώτα απ’ όλα, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πάντα θα καταβάλλουμε την προσπάθεια να δοθεί αποζημίωση σε ένα τουρνουά, όσο πιο δίκαια γίνεται........

Κάθε εγγυημένο χρηματικό έπαθλο (guaranteed cash), προστιθέμενο χρηματικό έπαθλο (added cash) ή τα όποια εγγυημένα εισιτήρια (guaranteed tickets) δεν θα καλύπτονται στην αποζημίωση - μόνο τα απευθείας buy-in υπολογίζονται για την αποζημίωση που θα δοθεί.

Δίκαια για τους παίκτες ή για την Ongame?

Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι εαν τουρνουά δεν καλύπτει το prizepool τραβάμε τον διακόπτη και τελειώνουμε. ;)

Πριν 3-4 βδομάδες είχα γραφτεί στο championchip 250κ G. 2 λεπτά πριν ξεκινήσει το τουρνουά ΄δεν είχε καλυφτεί ενα μεγάλος μέρος του G.

Δεν ξέρω γιατί, αλλα έβαζα στοίχημα οτι το τουρνουά θα "παγώσει".

2 χέρια παίξαμε και ενω ολα τα υπόλοιπα τουρνουά έτρεχαν αυτό "πάγωσε". Εαν κάλυπτε το G η εταιρεία θα είμουν σίγουρος οτι πάγωσε λόγω προβλήματος, τώρα είμαι βέβαιος οτι "πάγωσε" λόγω οτι δεν καλύφτηκε το G.

Εάν οι παίκτες είναι ‘στα λεφτά’ (in the money) μπορεί να ισχύσει ένας διαφορετικός κανόνας

Σαφέστατος κανόνας.

Δημοσίευση

Poker.gr έγραψε:

Τα περισσότερα προβλήματα από την μετακόμιση στο Ρ5 έχουν ξεπεραστεί τις τελευταίες μέρες και για όσα εξακολουθούν (όπως το αποψινό πρόβλημα), πιέζουμε (όλα τα μέλη του δικτύου) ώστε τις επόμενες 2-3 εβδομάδες να λυθούν οριστικά και από την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη όλα να λειτουργούν και πάλι ρολόι, όπως πρώτα και ακόμα καλύτερα.

Οταν είδα το πρόγραμμα έβαζα στοίχημα (αλλα δεν βρήκα κανένα βλάκα να το δεχτεί), οτι αυτό δεν θα είναι έτοιμο ούτε με το νέο έτος, ενω έχω την εντύπωση οτι με το πρόσχημα αυτό πολλά πράγματα δεν θα γίνουν ΠΟΤΕ.

Βάζω και τώρα με οποιον θέλει το ίδιο στοίχημα.

Αλέξανδρε φαντάζομαι θα το δεχτείς για να ΄λες τέτοια στο forum η εμφανως μας κοροιδεύεις.

Μπορείς να μου σημειώσεις πόσα πράγματα βελτιώθηκαν απο αυτά που έχουμε ζητήσει?

ΟΙ αναβαθμίσεις που "βλεπω" εγω μέχρι ώρας είναι εικαστικές ανυσηχιες οι οποίες είναι για :laugh: :laugh:

Δημοσίευση

Theoroume dedomeno oti to provlima den itan apo ti diki sou pleura alla ofeiletai stin platforma tis ongame. O logos pou ekana tis erotiseis prin einai gia na mporesw na sximatisw akrivi apopsi gia tin fisi tou provlimatos kathws politiki tis ongame einai oti den iparxei refund otan o paixtis ftasei sta lefta. :(

afth itane i apanthsh tou poker.gr otan se tournoua pou imouna vathia (ixame mini 20 atoma) to tournoua pagose apo ipetiotita ths ongame.

dikeo e? :cheer:

egina blind out kai termatisa noumero 17 peripou kai afou imouna sta lefta kai plirothika ola kala. :woohoo:

ti na pis... ta simperasmata dika sas.

Δημοσίευση

Να πω ότι έχω τύχει σε κρασαρίσματα στο Poker Stars, στο Party Poker, στην Ipoker, στην Boss Media και βέβαια 3 φορές στην Ongame. Πραγματικά, εκνευρίζεσαι και με το δίκιο σου ειδικά αν είναι συχνό φαινόμενο, αν έχεις ταυτόχρονα και την Full Tilt όπου σε 1 στα 50 χέρια δεν βλέπεις τα χέρια σου χωρίς να πάρεις την παραμικρή αποζημίωση όπως έγινε φέτος το καλοκαίρι στη διάρκεια του update και ακόμα περισσότερο όταν χάνεις κιόλας όπως επίσης έγινε φέτος το καλοκαίρι. :angry:

Υπάρχει ένας βασικός κανόνας φίλε Φώτη που λέει ότι, αν διαπιστώσεις πως υπάρχουν προβλήματα σταθερότητας στην πλατφόρμα απλά δεν παίζεις μέχρι να αποκατασταθούν. Δεν χρειάζεται να κλείσουν αυτοί το site κάντο εσύ. Δυστυχώς, ούτε εγώ τον τηρώ.

Τώρα όσον αφορά το support. Στην Ipoker τους κυνηγούσα δυο εβδομάδες να μάθω πως πήρα αυτά τα ψίχουλα ως chip leader σε τουρνουά 1800 ατόμων και είχαμε μείνει 25. Στην Boss δεν έμαθα ποτέ. Στο Party Poker έμαθα ότι υπολογίζεται με ΚΑΠΟΙΟΝ αλγόριθμο.Χαιρετίσματα, δηλαδή. Και εσύ διαμαρτύρεσαι γιατί έκαναν 3 λεπτά να σου απαντήσουν. Όποιος παρακολουθήσει τουυς διαλόγους μεταξύ πελατών και support στο POker.gr θα λυπηθεί πραγματικά τον supporter. Τα μπινελίκια που ακούει ο κακομοίρης είναι άνευ προηγουμένου. Μιλάμε για καφρίλα.Απλά, μας έχουν κακομάθει.

Από την άλλη πλευρά, ο Αντώνης έχει απόλυτο δίκιο ότι ένα τουρνουά με Guaranteed prize ΔΕΝ δικαιολογείται σε καμία περίπτωση να μην επιστρέφει το Guaranteed prize εφόσον έχει κλείσει το registration και δεν υπάρχουν rebuys. Σε πολλά τουρνουά τον τελευταίο καιρό δεν καλύπτεται το Guaranteed prize και παρόλα αυτά πληρώνονται κανονικά αλλά το γεγονός ότι, crashάρει το σύστημα μερκά τουρνουά τερματίζονται και άλλα συνεχίζουν κανονικά σίγουρα δημιουργεί αμφιβολίες τις οποίες δεν θέλω να πιστέψω.

Άντε και καλό καλοκαίρι.

Δημοσίευση

Θα προσπαθήσω (sorry αλλά είμαι εκτός βάρδιας) να σχολιάσω συνοπτικά και τα τρία posts και ελπίζω να σας καλύψω.

AΝTONIS

Για πράγματα που δεν πέρνανε από τα χέρια μου και δεν είμαι 100% σίγουρος, στοιχήματα δεν βάζω! Έχεις δίκιο για το ότι δεν έχουν γίνει οι βελτιώσεις που θα έπρεπε (δεν νομίζω να το αμφισβήτησα εγώ ή κάποιος συναδέλφος μου αυτό). Ελπίζω (για ευνόητους λόγους) να μην δικαιωθείς και για την εκτίμηση σου για το μέλλον. Το μόνο που δεν δέχομαι είναι ότι η Ongame τραβάει την πρίζα για να αποφύγει κάποιο guaranteed έπαθλο. Α) Γιατί το δίκτυο μας έχει πληρώσει πολύ μεγάλα overlays (δεκάδες χιλιάδες σε τουρνουά του στυλ GT πέρσι π.χ.), Β. Γιατί νομίζω είναι σαφές πως τα πρόσφατα τεχνικά προβλήματα ήταν γενικά (και όχι ειδικά όταν υπήρχε κάποιο μεγάλο τουρνουά όπως π.χ. την Κυριακή που αναφέρεις) και τέλοε Γ. Επειδή δεν πληρώνει η Ongame τα overlays αλλά τα πληρώνουμε (100%) εμείς τα μέλη του δικτύου της (αναλογικά με την συμμετοχή των παικτών του κάθε room σε κάθε τουρνουά (να και κάτι που ίσως αρκετοί δεν ξέρατε- όταν παίζετε σε ένα τουρνουά της Ongame με overlay το κόστος πάει σε μας όχι στην Ongame). Τέλος σχετικά με την αποζημίωση στο Championchip που αναφέρεις, έγινε βάση του κανονισμού: "Περίπτωση 1: To τουρνουά έχει διαρκέσει λίγη ώρα και κανένας δεν έχει αποκλειστεί. Αυτό το παράδειγμα είναι υποψήφιο για την Πολιτική Αποζημίωση με τον πρώτο αλγόριθμο, έτσι κάθε παίκτης θα λάβει το συνολικό ποσό τoυ buy-in του. Εάν συμμετείχαν στο τουρνουά με εισιτήριο τότε θα πιστωθεί σαν αποζημίωση στον λογαριασμό τους ένα ίδιας αξίας εισιτήριο. Εάν έχουν πληρώσει με μετρητά, τότε θα λάβουν την αποζημίωση τους σε μετρητά που θα πιστωθεί στον λογαριασμό τους"

Πάντως μου έδωσες μια καλή ιδέα εδώ. Μπορούμε να ζητήσουμε από την Ongame να δημιουργήσει μια υποκατηγορία εδώ στους κανονισμούς που να λέει ότι σε ακριβώς παρόμοια περίπτωση όπου όμως το guaranteed έπαθλο είναι μεγαλύτερο από το σύνολο των buy ins η αποζημίωση να είναι το έπαθλο δια τους συμμετέχοντες και ότι το buy in (αν το τουρνουά είναι freezeout). Θα το προωθήσω στον Πάνο και αν το δεχθούν θα σας ενημερώσω.

SWEDENFISH

Το δικό σου θέμα δεν ήταν freeze του τουρνουά γενικά. Το τουρνουά συνεχίστηκε και τελείωσε κανονικά. Το αν το disconnection σου έγινε λόγω δικτύου ή σύνδεσης σου ή άλλης αιτίας δεν ήταν δυνατό να αποσαφηνιστεί αλλά επειδή έμοιαζε από τις ενδείξεις η ευθύνη να μην είναι δική σου, αρχικά σου δώσαμε ένα καλό ticket (με δικό μας κόστος, όχι της Ongame) και εν συνεχεία κυνηγήσαμε περαιτέρω το θέμα στην Ongame για refund. Το αρνήθηκε και επειδή αισθανθήκαμε πως ήταν κρίμα για το τουρνουά σου επιχειρήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου για ένα πιο fair refund (με 100% δικό μας κόστος την ώρα που όπως σωστά παρατηρεί ο giorgio υπάρχουν κολοσσοί που σε αντίστοιχες περιπτώσεις με 50 παγωμένα χέρια δεν δείχνουν την ίδια ευαισθησία όταν τα ποσά για αυτούς είναι peanuts και όχι σεβαστά όπως για μας) αλλά σε δύο τηλέφωνα και ένα sms του Πάνου που διαδέχθηκε τα τηλέφωνα του (στο οποίο μάλιστα έλεγε πως ήταν μεσημέρι και δεν σε ξανάπαιρνε για να μην ενοχλήσει σε περίπτωση που κοιμόταν το μωρό ή έπαιζες κάποιο session- να τον έπαιρνες εσύ όποτε μπορούσες) ο Πάνος που μόλις του μίλησα με ενημέρωσε πως δεν απάντησες ποτέ. Ίσως είναι ευκαιρία να μιλήσετε τώρα και να σε καλύψει με την απάντηση και την αποζημίωση που αποφασίσαμε να σου δώσουμε εμείς ως room παρά την άρνηση της πλατφόρμας.

GIORGIO

Εκ μέρους και όλων των συναδέλφων μου σε ευχαριστώ για την σφαιρική προσέγγιση σου στο θέμα που δικαιώνει τις σκληρές προσπάθειες μας. Για μας σχόλια σαν και αυτά είναι η μόνη ικανοποίηση. Καλώς ή κακώς το support πιο συχνά χρειάζεται στα δύσκολα παρά στα εύκολα και επομένως είναι μοιραίο συχνά οι παίκτες να έχουν εκνευρισμό όταν μιλάνε μαζί μας. Δεν μπορούμε όμως να επιτρέπουμε στο chat flooding από ύβρεις (δεν αναφέρομαι στον Crazy Frank) ή συκοφαντίες, κτλ από 3-4 παίκτες την ώρα που υπάρχουν και άλλοι 50 που προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε οι οποίοι δεν μπορούν λόγω αυτών των posts να συμμετάσχουν ουσιαστικά ή έστω να παρακολουθήσουν την συζήτηση.

ΓΕΝΙΚΑ

Συνοπτικά δε, θα ήθελα να τονίσω το εξής (και συγνώμη αν έγινα κουραστικός): Δεν έχουμε καμία διάθεση να δικαιολογήσουμε το λογισμικό της Ongame όταν έχει ανεπάρκειες ή προβλήματα όπως τα πρόσφατα. Επιπλέον δεν ζητάμε να μας δώσετε άφεση αμαρτιών για αυτό (για το ότι το λογισμικό δεν είναι δική μας ευθύνη). Η Ongame είναι πάροχος μας και λογικό είναι τα παράπονα σας να έρχονται σε εμάς. Απλά ζητάμε κατανόηση όταν προσπαθούμε να σας βοηθήσουμε και μια λιγότερο εκ του πονηρού (αν και είναι στο στοιχείο μας σαν λαός) ερμηνεία των όσων ενίοτε συμβαίνουν. Να καταλάβετε (να το πιστέψετε πραγματικά) ότι όταν πάμε στο γραφείο πάμε για να εξυπηρετήσουμε τους παίχτες με οποιοδήποτε θέμα προκύψει. Και η μοναδική χαρά μας είναι όταν αυτό το κάνουμε καλά και μας το αναγνωρίζουν. Την πλύση εγκεφάλου που έχουμε δεχθεί από Πάνο και PHIL για την σημασία της εξυπηρέτησης ειλικρινά δεν ξέρω αν την έχουν δεχθεί πολλές άλλες ομάδες που αποτελούνται αμιγώς από Έλληνες (γιατί το support είναι συχνά μια παρεξηγημένη/υποτιμημένη έννοια στην χώρα μας).

Δεχόμαστε την κριτική του κάθε μέλους μας, προσπαθούμε να την χρησιμοποιήσουμε (όσο και όταν γίνεται) για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, σεβόμαστε την απόφαση του κάθε Έλληνα παίκτη να προτιμήσει κάποια άλλη αίθουσα εφόσον πιστεύει πως τον εξυπηρετεί καλύτερα και θα προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε το καλύτερο support, τα μεγαλύτερα έπαθλα (50k, 30k) και overlays σε ελληνικά τουρνουά και τις περισσότερες ευκαιρίες αποκλειστικά σε Έλληνες παίκτες για να ζήσουν την εμπειρία μεγάλων τουρνουά στο εξωτερικό. Κριτές μας είσασταν και θα είστε πάντα εσείς, οι Έλληνες παίκτες γιατί είμαστε το μοναδικό room που στηρίζεται αποκλειστικά σε εσάς (ενδεικτικό το ότι δεν έχουμε καν αγγλική version και δεν δεχόμαστε πάνω από 5 ευρώ από παίκτες από άλλες χώρες ώστε να μην έχουμε συμμετοχές από το εξωτερικό από "γατάκια" που ψάχνουν τα τουρνουά μας με overlays και προσπαθούν να συμμετάσχουν σε events όπως το Hellas $30.000 ή το Hellas $50.000 αλλά και μικρότερα ελληνικά τουρνουά με overlays).

Θα χαρώ να απαντήσω αργότερα σε σχόλια σας. Απλά αύριο φεύγω διακοπές :woohoo: , οπότε αν κάποιος δεν λάβει ανάλογη απάντηση μην νομίζει πως τον σνόμπαρα. Αν χρειαστεί λοιπόν, λογικά ο Πάνος ή κάποιο άλλο από τα παιδιά θα συνεχίσει αυτό τον διάλογο από Δευτέρα.

Καλημέρα!

Αλεξάνδρος

Δημοσίευση

Otan pagose to tournoua prospathisan aloi dio filoi mou apo kerkira kai athina na mpoune kai na to sinexisoyune ala den itane dinaton.

Afto katadikniei pos i ipetiotita den itane dikoi mou.

Tora oson afora to refund exei perasi 1-2 mines apo tote.

An thelate na me vrite gia to refund sthn elada zo kai exete diefthinsi, kinita kai email adress.

Kai an gia kapio logo den mporite na me vrite apla kanete thn katathesh tou refund gia na iste kalimenoi kai stelnete kai ena email pros enimerosi moU kai otan to diavaso to diavasa.

Etsi toulaxiston kani to pokerstars.

Exo oloi th kali diathesh na sas katalavo ,ala to adiko den mporo na to katalavo.

Oute ego ,kai oute poloi aloi elines pektes.

Ti dialadi?

Pos ine dianaton o pelatis na min ftei kai h eteria na anaferi pos h ongame den kalipti.

O pelatis sas kseri poker.gr kai oxi ongame kai oute ton niazi ti kani h ongame.

Nomizo pos prepi na provlimatistite san eteria gia thn politiki sas.

Mono pelates xanete etsi.

Kanate to proto kalo vima me mia kali anavathmisi sto logismiko sas giati den sinexizete me to marketing sas?

kali tixi.

Δημοσίευση

Poker.gr έγραψε:

Επειδή δεν πληρώνει η Ongame τα overlays αλλά τα πληρώνουμε (100%) εμείς τα μέλη του δικτύου της (αναλογικά με την συμμετοχή των παικτών του κάθε room σε κάθε τουρνουά (να και κάτι που ίσως αρκετοί δεν ξέρατε- όταν παίζετε σε ένα τουρνουά της Ongame με overlay το κόστος πάει σε μας όχι στην Ongame).

Αντιλαμβανόμενος πλήρως την πολιτική της ongame.... το αντίθετο θα μου φαινόταν περίεργο. Κανει σπερνά με ξένα κόλυβα, λεέι ο λαός μας.

Γιατί νομίζω είναι σαφές πως τα πρόσφατα τεχνικά προβλήματα ήταν γενικά (και όχι ειδικά όταν υπήρχε κάποιο μεγάλο τουρνουά όπως π.χ. την Κυριακή που αναφέρεις)

Μην με αμφισβητείς! Αν πρόσεχες περισσότερο αυτά που γράφω θα έβλεπες οτι είπα οτι αυτό ειναι η δικαιολογία για να καταβένει πιο εύκολα ο διακόπτης, γιαυτό και ο κανονισμός.

Το μόνο που δεν δέχομαι είναι ότι η Ongame τραβάει την πρίζα για να αποφύγει κάποιο guaranteed έπαθλο.

Και εδώ θα έπρεπε να πεις "Για πράγματα που δεν πέρνανε από τα χέρια μου, δεν είμαι 100% σίγουρος και στοιχήματα δεν βάζω!"

Οταν περάσει η προτασή σου θα είμαι και εγώ. ;)

Δημοσίευση

Tί να πω?

Είμαι εξοργισμένος και εγώ με την όλη κατάσταση.

Έχει παραγίνει το πράμα.

Είπαμε να σας στηρίξουμε και να κάνουμε υπομονή για ένα διάστημα, αλλά υπάρχει και όριο ρε παιδιά.

Και φτάνει ποιά αυτό με τις αποζημιώσεις.

Ο άλλος έχει αφήσει άλλες δουλειές όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε από φίλο παραπάνω και μετά από κάποιες ώρες που έχει σπαταλήσει στο παιχνίδι να κολάει.

Πως να το αποζημιώσεις με το buy in και κάτι ψιλά?

Έχω αγανακτήση ποια με αυτή τη κατάσταση,

και σκέφτομαι σοβαρά να βρώ άλλη στέγη μιας και μέχρι τώρα έπαιζα 99% Poker.gr

Δημοσίευση

SWEDENFISH επειδή θεωρήσαμε (κακώς προφανώς?) ότι υπάρχει και μια προσωπική επαφή (επειδή όπως λες στην Ελλάδα βρισκόμαστε και μάλιστα έχουμε συνεργαστεί κιόλας) μεταξύ μας, στο διάστημα αυτό που είναι λιγότερο από μήνας σε πήραμε δύο τηλέφωνα (ο Πάνος δηλαδή που γνωρίζεστε και προσωπικά και έχεις και το τηλέφωνο του- άρα ξέρεις ότι σε ψάχνει). Κατόπιν σου έστειλε ένα sms και σου ζήτησε να επικοινωνήσεις μαζί μας για να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα και να διευθετήσουμε δίκαια το θέμα παρά την αντίθετη ετυμηγορία της Ongame ότι δεν έφταιγε το δίκτυο. Το ζήτημα δεν ήταν τόσο απλό όσο λες για να βάλουμε απλά ένα Χ ποσό όπως κάνουν άλλοι και να σου στείλουμε email γιατί ξαναλέω πως το τουρνουά τελείωσε κανονικά. Τώρα αν κάποιο room δίνει refunds χωρίς τα στοιχεία που χρειάζεται, μπράβο του- αν και δεν το νομίζω να υπάρχει τέτοιο room. Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν είναι εύκολο να βγάλει κανείς άκρη για το τι φταίει όταν ένα τουρνουά δεν παγώνει, τελειώνει κανονικά αλλά κάποιος/οι παίκτες έχουν πρόβλημα. Πίστεψε με, από προσωπική εμπειρία σε διαβεβαιώ ότι συχνότερα το πρόβλημα είναι η σύνδεση του χρήστη, ο service provider ή κάποια γραμμή του που κολάει κάπου στη διαδρομή Ελλάδα-εξωτερικό. Ο χρήστης όμως σου λέει εγώ ανοίγω ένα άλλο site, άρα φταίει η εταιρία. Δεν είναι (πάντα) έτσι. Πρόπερσι η ΟΤΕΝΕΤ είχε πρόβλημα με κάποιες γραμμές στο εξωτερικό και αρκετοί παίκτες νόμιζαν πως φταίγαμε εμείς. Μετά ακολουθήσε η Forthnet. Στην Altec σε κάποια εποχή λόγω οφειλών έκλεισε ο ΟΤΕ τις γραμμές προς το εξωτερικό και καμιά 10αρια παίχτες χάσανε τα τουρνουά τους και μέχρι μετά από λίγη ώρα να αποκαλυφθεί τι έγινε τα είχαν μαζί μας (που να φανταστούν οι άνθρωποι). Άλλες φορές service providers μοιράζουν τις ΙΡs και οι παίκτες τα βάζουν μαζί μας που δεν μπορούν να γραφτούν σε ένα τουρνουά γιατί τους λέει πως φταίει η ΙΡ. Πολλά συμβαίνουν. Στην δική σου περίπτωση είχαμε ένα τουρνουά που τελείωσε κανονικά και που εσύ δεν κατάφερες να το συνεχίσεις. Από τα στοιχεία που μαζέψαμε και την έρευνα που κάναμε καταλήξαμε (χωρίς να είναι σίγουρο) ότι η ευθύνη ήταν προφανώς κάπου στο δίκτυο μας (κάτι που η Ongame που έχει κάνει χιλιάδες refunds χωρίς παράπονα- για αυτό τουλάχιστον, ότι δεν αποζημιώνει) επαναλαμβάνω δεν αποδέχεται. Αν δεν σου κάνει κόπο λοιπόν, επειδή απλά θέλουμε 1-2 πληροφορίες για να καταφέρουμε να ικανοποιήσουμε το αίτημα σου θα σε παρακαλούσα να πάρεις ένα τηλέφωνο τον Πάνο ή αν δεν μπορείς να ζητήσεις με email να σε πάρει τηλέφωνο αυτός σε κάποια συγκεκριμένη μέρα/ώρες που επιθυμείς για να λυθεί το θέμα. Νομίζω θα συμφωνήσεις πως όταν κάποιος που γνωρίζει σε παίρνει δύο αναπάντητα τηλέφωνα και μετά σου ζητάει ευγενικά με μήνυμα να επικοινωνήσεις μαζί του, η κοινή λογική λέει πως αν δεν το κάνεις τον αποφεύγεις και αυτός παίρνει το μήνυμα και δεν σε ενοχλεί ξανά. Μπορεί και να μην συμφωνήσουμε βέβαια σε αυτό, αλλά ο Πάνος έτσι το εξέλαβε.

ΑΝΤΟΝΙS δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "μη με αμφισβητείς". Αν πάντως ισχυρίζεσαι "οτι αυτό είναι η δικαιολογία για να κατεβαίνει πιο εύκολα ο διακόπτης, για αυτό και ο κανονισμός" τότε συγνώμη αλλά σε αμφισβητώ γιατί είναι σαφές πως αυτό δεν ισχύει. Ακόμα και καχύποπτα να το δει κανείς όπως εσύ, είναι πολύ μεγαλύτερη για το δίκτυο αυτή η ζημιά με τα downtimes παρά να πληρώσει ένα τέτοιο overlay. Άσε που σου εξήγησα πως τα overlays τα πληρώνουμε εμείς άρα η Ongame δεν γλιτώνει τίποτα (μόνο χάνει τα ποσοστά της). Επομένως δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ λόγο να κάνει αυτό που λες αφού ζημιώνεται. Φαντάζομαι το καταλαβαίνεις και δεν θα διαφωνήσεις εδώ. Εκτός πια αν πιστεύεις ότι την πιέζουμε εμείς οι αίθουσες να το κάνει για να μην πληρώσουμε τα overlays- που αν δεις αλληλογραφία μεταξύ του Πάνου και συναδέλφων του από άλλα rooms θα καταλάβεις ότι αυτό δεν τίθεται ως θέμα ούτε μία στο εκατομμύριο. Καμία σοβαρή αίθουσα δεν θα ήθελε κάτι τέτοιο. Μακροπρόθεσμα όχι απλά δεν της προσφέρει τίποτα αλλά την ζημιώνει και τρέλα. Έχεις όλο το δικαίωμα (το έχει δώσει η Ongame) να αμφισβητείς όπως κάνεις την αποτελεσματικότητα των πρόσφατων αναβαθμίσεων της και να μην είσαι ικανοποιημένος με αυτές. Αυτό που ισχυρίστηκες νωρίτερα όμως (ότι ρίχνει επίτηδες το site για να αποφύγει κάποιο overlay) ξαναλέω πως είναι εντελώς αβάσιμο- εκτός αν έχεις κάποιο άλλο λογικό επιχείρημα που να δείχνει ότι συμφέρει (την Ongame ή κάποιον άλλον που την επηρεάζει) μια τέτοια ενέργεια. Τέλος για το θέμα του κανονισμού με τα refunds στα overlays, θα το κυνηγήσουμε από Δευτέρα και δεσμεύομαι να σε ενημερώσουμε δημόσια μόλις υπάρξει οριστική απάντηση (προκαταβολικά- προς αποφυγή παρεξηγήσεων- λέω πως αυτό μπορεί να πάρει και 1-2 μήνες, δεν θα γίνει σε δυο μέρες).

Σας ευχαριστώ και τους δύο για την επικοινωνία και ζητώ και πάλι συγνώμη που σας ταλαιπωρήσαμε με αυτά τα προβλήματα.

Φιλικά

Αλέξανδρος

Δημοσίευση

Confucius έγραψε:

Tί να πω?

Είμαι εξοργισμένος και εγώ με την όλη κατάσταση.

Έχει παραγίνει το πράμα.

Είπαμε να σας στηρίξουμε και να κάνουμε υπομονή για ένα διάστημα, αλλά υπάρχει και όριο ρε παιδιά.

Και φτάνει ποιά αυτό με τις αποζημιώσεις.

Ο άλλος έχει αφήσει άλλες δουλειές όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε από φίλο παραπάνω και μετά από κάποιες ώρες που έχει σπαταλήσει στο παιχνίδι να κολάει.

Πως να το αποζημιώσεις με το buy in και κάτι ψιλά?

Έχω αγανακτήση ποια με αυτή τη κατάσταση,

και σκέφτομαι σοβαρά να βρώ άλλη στέγη μιας και μέχρι τώρα έπαιζα 99% Poker.gr

Confucius καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου και σε ευχαριστώ για την υπομονή που έχεις κάνει. Σέβομαι τις σκέψεις που αναφέρεις ότι κάνεις και (αν δεν τις πραγματοποιήσεις) ελπίζω να σε δικαιώσουμε για την στήριξη σου στην προσπάθειά μας. Γενικά εκτιμούμε πολύ την υπομονή που έχει δείξει μεγάλη μερίδα από σας αναγνωρίζοντας- όχοι όλοι- σε αυτή την ιδιαίτερη περίοδο- τις προσπάθειες που έχουμε κάνει για να στηρίξουμε το ελληνικό πόκερ και όπως εσείς μας στηρίζετε σε αυτό το δύσκολο διάστημα, σκοπεύουμε να σας στηρίξουμε και εμείς με τις υπηρεσίες μας στο μέλλον, αρχίζοντας από τις προσφορές για τα μέλη μας που θα ανακοινώσουμε στις αρχές Σεπτεμβρίου, όταν με το καλό όλοι θα έχουν επιστρέψει και θα έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

Δημοσίευση

Μην αμφισβητείς οτι Ολα τα υπόλοιπα τουρνουά ετρεχαν κανονικά και μόνο το 250κ είχε παγώσει.

Εαν απο αυτή την κουβέντα αλλάξει ο κανονισμός είναι κάτι θετικό, ετσι θα πάψουν και οι όποιες αμφιβολίες.

Δημοσίευση

Αντώνη δεν αμφισβήτησα αυτό που λες. Την εξήγηση που έδωσες για αυτή τη διακοπή (σχετικά με το overlay) σχολίασα.

Για τον κανόνα έχεις δίκιο. Θα το κυνηγήσουμε όπως είπα και νωρίτερα και εύχομαι και εγώ από αυτή την κουβέντα να βγει κάτι τέτοιο θετικό. Κυρίως βέβαια εύχομαι να μην χρειαστεί να μας απασχολήσει για τέτοιους λόγους ξανά το Championchip αλλά για άλλους όπως ο πρόσφατος θρίαμβος του φίλου σου (από ότι κατάλαβα) του MOUSTAFA B)

Δημοσίευση

Λοιπόν εγώ έχω σταματήσει εδώ και πολύ καιρό να παίζω στο poker.gr αλλά για όλα τα παραπάνω ένα μόνο σχόλιο θέλω να κάνω ,κάτι δεν μου κολλάει ...

Αφού λοιπόν τα overlay όπως γράφεις τα πληρώνει η poker.gr και όχι ο πάροχος του λογισμικού πως γίνεται και εξαρτάται από αυτούς το που και πως θα δώσετε τα λεφτά σας ???Εάν λοιπόν θέλετε απλά μπαίνεται στα accounts των παικτών (και εαν δεν μπορείτε το ζητάτε από τον πάροχο )και πιστώνεται όσα λεφτά θέλετε και τους στέλνετε και 1 mail που να λέει ότι αυτά είναι για το τάδε τουρνουα !Που είναι το πρόβλημα ? Εκτός και αν δεν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα λέει ο του poker.gr

Δημοσίευση

1)το ποκερ.gr μου κρατουσε χρηματα εαν εκανα πανω απο 2 αναληψεις την μερα

2)bwin kai betoto δεν με αποζημιωναν οταν εβαζα σε ποτ το 70 και 80 τις εκατα του στακ μου και με καναν disconect

3)H eurobet σε sng με εκανε disconect με 5000 chips>αverage

βεβαια με αποζημιωσε με το buy in μου

δεν μπορειτε κυριοι να <εισπρατετε> μονο τα rake και να μην εχετε καμια υποχρεωση προς τον πελατη ανεξαιρετου ποσων που καταθετει στις υπερακτιες εταιριες σασ στο γιβλαρταρ και δε ξερω γω που αλλου

συστηνω ποκερ σταρς και full για ποκερ και betfair για στοιχημα

ενας πρωην παικτης on game

Δημοσίευση

LUADARKO έγραψε:

den pate kala mou fainetai.opoios de goustarei poly apla den paizei...analuseis epi analusewn xwris logo.

ps. antoni xwris na se kserw exeis tpt proswpiko me to poker gr???

Οχι φίλε μου. Πελάτης του είμαι και έχω απαιτήσεις και δικαιώματα.

Η διαφορά μας είναι οτι εγω βρίσκομαι στο 1% των σκεπτόμενων παικτών-πελατών ενω εσυ στο 99% των ανεγκέφαλων πελατών που γουστάρουν οι εταιρίες.

Ζητούμε συγνωμη που σου κακολογήσαμε το αγαπημένο σου site και προσπαθήσαμε για δίκαια αποζημίωση για το καλό όλων των παικτών.

Οσο υπάρχει τόσο μεγάλη μερίδα ηλίθιων και οι παίκτες δεν "ξυπνάνε", τόσο οι κανονισμοί θα γίνονται κατά του παίκτη.

Δημοσίευση

ela re file ti les twrA??? eisai sto 1% e? pws to kataferes auto?dwse mas ta fwta sou.oso gia to an einai to agapimeno mou site mporeis na deis sto opr an paizw i oxi.

tespa egw rwtisa me eugeniko tropo alla ws sinithws epeidh eisai enas apo tous gnwstous kseroles twn poker forum apantises me auton ton tropo.

tha se symvouleua pantws ma min kaneis epithesi kata ena site me tetoio tropo epi ena mhna twra gt den fainetai oti einai apla epeidi eisai sto 1% k oti exeis alla symferonta...katalaves eristike,kserola,egwisti san pollous allous edw mesa???

apo tin prwti mera pou egine to update arxises na fwnzeis k na oriesai.perimene re na deis,ti milas xwris na exeis idea pws tha ginei to site?

ps sou eyxomai na ftaseis k sto 0%

Δημοσίευση

Antonis έγραψε:

LUADARKO έγραψε:
den pate kala mou fainetai.opoios de goustarei poly apla den paizei...analuseis epi analusewn xwris logo.

ps. antoni xwris na se kserw exeis tpt proswpiko me to poker gr???

Οχι φίλε μου. Πελάτης του είμαι και έχω απαιτήσεις και δικαιώματα.

Η διαφορά μας είναι οτι εγω βρίσκομαι στο 1% των σκεπτόμενων παικτών-πελατών ενω εσυ στο 99% των ανεγκέφαλων πελατών που γουστάρουν οι εταιρίες.

Ζητούμε συγνωμη που σου κακολογήσαμε το αγαπημένο σου site και προσπαθήσαμε για δίκαια αποζημίωση για το καλό όλων των παικτών.

Οσο υπάρχει τόσο μεγάλη μερίδα ηλίθιων και οι παίκτες δεν "ξυπνάνε", τόσο οι κανονισμοί θα γίνονται κατά του παίκτη.[/quote:37nz2vxu]

Αντώνη άστο...... αρκετά τράβηξε μια κουβέντα που θα μπορούσε να τρβήξει μήνες επί μηνών. Μην μπαίνεις σε αντιπαράθεση με άλλα μέλη, είσαι παλιά καραβάνα, μην μπαίνεις σε τέτοια μονοπάτια.

Θα είσαι τέλος του μήνα Απολλώνια?

Δημοσίευση
LUADARKO έγραψε:
oso gia to an einai to agapimeno mou site mporeis na deis sto opr an paizw i oxi.

Συνηθως οι ανεγκέφαλοι χειροκροτητές ειναι χαμένοι και αποχωρούν σύντομα, ενω οι σκεπτόμενοι-απαιτητικοί συνήθως κερδισμένοι και active. Αυτό ειναι ενα πρόβλημα για τις εταιρίες.

tha se symvouleua pantws ma min kaneis epithesi kata ena site me tetoio tropo epi ena mhna twra gt den fainetai oti einai apla epeidi eisai sto 1% k oti exeis alla symferonta...

Εισαι μεγάλος εγκέφαλος!!!

apo tin prwti mera pou egine to update arxises na fwnzeis k na oriesai.perimene re na deis,ti milas xwris na exeis idea pws tha ginei to site?

Ειδαμε φίλε μου είδαμε. Εσύ κοιμάσαι ή μάλλον δεν δικαιούσε να μιλάς αφου δεν παίζεις στο site.

ps sou eyxomai na ftaseis k sto 0%
[/quote:38vj4c78]

Οσο κοντύτερα στο 0% τόσο το καλύτερο. Αλλα που να το καταλάβεις αυτό εσύ.

Υ.Γ. Frank το ελπίζω αν και ειναι πολύ κοντά με Βαρκελώνη και εχω γεράσει για πολλά-πολλά ταξίδια.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Απαντήστε σε αυτή τη συζήτηση...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Προσθήκη...