afterimage Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 sxedon molis ekatsa sto trapezi.anoigw utg AK,call call dipla mou,3bet o btn paso ta blinds.i min 4bet kai snap called se instashove tou.pws sas fainetai/tha paizate sth thesh mou?meta apo ligo eida oti htan passive fish(flattare AK apo sb meta apo co open kai call btn klp klp..)an eixa ayth thn plhroforia poio tha eprepe na htan to play mou meta to 3bet tou?ty Παράθεση
panosxvii Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 1ον για τι stakes μιλάμε?2ον full ring table ή short handed?Το min 4bet δεν μ αρέσει και γενικώς τα minimum bets + raises αλλά είναι άλλο θέμα αυτό!Μάλλον call στο 3Bet και επανεξετάζουμε στο flop.Για να είναι passive δεν πρέπει να κάνει squeeze οπότε κρατάει κάτι δυνατό πιστεύω! Παράθεση
afterimage Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Συντάκτης Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 20nl 6max Παράθεση
holdemgr Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Ti logikh exei to min 4bet? Xwris na thelw na pw oti einai lathos h swsto Παράθεση
afterimage Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Συντάκτης Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 holdemgr έγραψε:Ti logikh exei to min 4bet? Xwris na thelw na pw oti einai lathos h swstoAn thimamai kala anoixa 4x sta 0.80 kai meta apo tous 2 callers o btn eipe 4~.To min 4bet sto paiximo mou(mporei na einai kai lathos obv) einai to standar size mou sayto to spot me olo to range pou tha apofasisw na kanw 4bet.An exw air kai kanei squeeze einai fthnh mplofa,an exw fyllo pou paizw gia stacks tis perissoters fores tha mpoune ta lefta preflop.An oxi kai kanei call mou menei kalo size 12~ sta 17~ gia to flop,enw yparxei kai h periptwsh na erthei over the top me fylla pou kerdizw epeidh nomizei oti exei folding equity. Παράθεση
gosor Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Mallon call sto 3bet tou tha ekana efoson einai passive o antipalos kai an den evriska epafh sto flop c/f.Twra to min 4bet den exei kai polu nohma e?megalonei to pot arketa kai tha exeis mia polu duskolh apofash sto flop. Παράθεση
afterimage Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Συντάκτης Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Nai ta katalavainw ayta apla tha ithela dyo lines gia ta dyo senaria pou rwthsa: 1)unknown btn/calling stations MP kai CO(dld callaroun to 3bet) 2)passive fish btn/calling stations MP kai CO(dld callaroun to 3bet) Παράθεση
iJustRiveredYou Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 afterimage έγραψε:Nai ta katalavainw ayta apla tha ithela dyo lines gia ta dyo senaria pou rwthsa: 1)unknown btn/calling stations MP kai CO(dld callaroun to 3bet) 2)passive fish btn/calling stations MP kai CO(dld callaroun to 3bet)1. Εγω τα βαζω ολα μεσα εκει, idk αν ειναι το σωστο παιξιμο αλλα υπαρχουν dead money και εχω αρκετο equity απεναντι στα range τους. Unknown button+calling stations νομιζω εχω equity και με το παραπανω.2. To passive fish εχει δυνατοτερο range απ'οτι ενα unknown button οταν κανει squeeze εκει αλλα νομιζω οτι οτιδηποτε αλλο line με το AK ειναι λιγο weak. Call να κανεις με intention to c/f μου φαινετε weak και παλι. fck them get it in και σε αυτη την περιπτωση.. To min 4bet sto paiximo mou(mporei na einai kai lathos obv) einai to standar size mou sayto to spot me olo to range pou tha apofasisw na kanw 4bet.An exw air kai kanei squeeze einai fthnh mplofa,an exw fyllo pou paizw gia stacks tis perissoters fores tha mpoune ta lefta preflop.Πιστευεις οτι το passive fish κανει bluff squeeze?? Αν ειναι ετσι δε μου φαινετε και τοσο passive.. Αν θελεις να κανεις μπλοφα(για εμενα δεν περναει σχεδον ποτε against him στο NL25) κανε μικρο 4bet αλλα αν θελεις για value βαλτα ολα μεσα δε θα καταλαβει διαφορα το fish. Δεν υπαρχει λογος να εχεις balanced range εκει για εμενα.Against the unknown button παλι δε μου αρεσει το bluff 4bet εκτος και αν εχεις καλα read οτι κανει πολυ squeeze αλλα επειδη λες οτι ειναι unknown δεν εχεις. Οποτε ειναι για value οποτε βαλτα ολα μεσα.. Παράθεση
afterimage Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 Συντάκτης Αναφορά Δημοσίευση 2 Ιουλίου, 2010 iJustRiveredYou έγραψε:afterimage έγραψε:To min 4bet sto paiximo mou(mporei na einai kai lathos obv) einai to standar size mou sayto to spot me olo to range pou tha apofasisw na kanw 4bet.An exw air kai kanei squeeze einai fthnh mplofa,an exw fyllo pou paizw gia stacks tis perissoters fores tha mpoune ta lefta preflop.Πιστευεις οτι το passive fish κανει bluff squeeze?? Αν ειναι ετσι δε μου φαινετε και τοσο passive.. Αν θελεις να κανεις μπλοφα(για εμενα δεν περναει σχεδον ποτε against him στο NL25) κανε μικρο 4bet αλλα αν θελεις για value βαλτα ολα μεσα δε θα καταλαβει διαφορα το fish. Δεν υπαρχει λογος να εχεις balanced range εκει για εμενα.Against the unknown button παλι δε μου αρεσει το bluff 4bet εκτος και αν εχεις καλα read οτι κανει πολυ squeeze αλλα επειδη λες οτι ειναι unknown δεν εχεις. Οποτε ειναι για value οποτε βαλτα ολα μεσα.. [/quote:hjww76e8]misunderstood Exhgousa ti skopo exei to size tou 4bet mou genika sayto to spot.Profanws sayth thn periptwsh ola ta cases pou anaferw ektos tou get it in den exoun kanena nohma kai einai gia alles katastaseis pou exoun anaptyxthei oi katallhles dynamikes.thnx gia thn apadhsh. Παράθεση
Recommended Posts