palisanter Δημοσίευση 21 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Share Δημοσίευση 21 Ιουλίου, 2010 Έστειλα αίτηση ανάληψης στήν titan poker μέσω τραπεζικού εμβάσματος.Μου ζήτησαν να τούς στείλω μέ email την ταυτότητα μου και τους τήν έστειλα.Ύστερα μού έστειλαν τό παρακάτω email και δέν μπορώ νά καταλάβω ακριβώς τί μου ζητάνε.Όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο και γνωρίζει άς μου απαντήσει παρακαλώ.Dear Dimitris,This is Glenn from the Support Team.Please be informed that we have received your ID. Your account has been updated and document was saved in a secure file.However, we still need a proof of address to fully process your request.You may send us utility bills (water, phone etc.) or bank statement showing the registered mailing address in your account, company's logo, full name, transaction and issued date which is within 3 months.Have a nice day!Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact the Titan Support Team. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
Erev0s Δημοσίευση 21 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Share Δημοσίευση 21 Ιουλίου, 2010 Σου ζητάνε έναν λογαριασμό τηλεφώνου/ΔΕΗ στο όνομα σου ώστε να γίνει ταυτοποίηση στοιχείων. Επίσης ο λογαριασμός αυτός να είναι του τελευταίου τριμήνου. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
palisanter Δημοσίευση 21 Ιουλίου, 2010 Συντάκτης Αναφορά Share Δημοσίευση 21 Ιουλίου, 2010 Εύχαριστω για τήν ανταπόκριση.Είναι σύνηθες αυτό που ζητάνε ή πρέπει νά ανησυχώ για κάτι?Μπορεί οί ερωτήσεις μου νά φαίνονται βλάκώδεις απλά πρώτη φορά κάνω ανάληψη. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
Erev0s Δημοσίευση 21 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Share Δημοσίευση 21 Ιουλίου, 2010 Η επιβεβαίωση στοιχείων είναι κάτι που το έχουν όλες οι εταιρείες. Απλά κάποιες είναι λίγο πιο συστηρές. Επίσης, για αυτές τις διαδικασίες παίζει ρόλο και ο τρόπος κατάθεσης των χρημάτων, τι στοιχεία έβαλες στην εγγραφή σου κλπ. Μπορεί να είχες κάνει κάποιο λάθος στα στοιχεία σου κιόλας και απλά τώρα ζητάνε επιπλέον χαρτιά για ταυτοποίηση (διαφορετικά γραμμένο το όνομα σου στον λογαριασμό τραπέζης με αυτό που έδωσες στην εταιρία κλπ).Αν για παράδειγμα είχες κάνει κατάθεση μέσω πιστωτικής κάρτας και moneybookers και τα στοιχεία σου ήταν κοινά, τότε δύσκολα να σου ζήταγαν κάτι το επιπλέον, μιας και έχει υπάρξει διπλή επιβεβαίωση ήδη.Μην ανησυχείς πάντως. Η Titan Poker είναι χρόνια στον χώρο και αυτά που αναφέρεις τα ζητάνε και άλλες εταιρίες, δεν είναι κάτι το υπερβολικό δηλαδή για να υποπτευθείς κάτι. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
kokgr79 Δημοσίευση 22 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Share Δημοσίευση 22 Ιουλίου, 2010 η μονη λυσηMONEYBOOKERSουτε χαρτια ουτε τιποτα Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
ΣΕΜΦΕ Δημοσίευση 22 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Share Δημοσίευση 22 Ιουλίου, 2010 η titan poker μου τα είχε ζητήσει κι εμένα αυτά, αλλά παίζει να σου κάνουν την πίστωση και προτού τους τα στείλεις. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
palisanter Δημοσίευση 27 Ιουλίου, 2010 Συντάκτης Αναφορά Share Δημοσίευση 27 Ιουλίου, 2010 Παιδιά δέν ξέρω τί γίνεται μέ την titan poker.Τούς έστειλα τά έγγραφα που ζητήσανε και τώρα μου γράφουν τό παρακάτω.Dear Dimitris,Thank you for choosing Titan Poker.The documents you have sent were verified in accordance with our security procedures and your account has been updated accordingly.Please be advised that you will not be asked to send these documents again. However, you may be requested to sign a deposit declaration form on subsequent credit card deposits for account verification purposes or prior to any withdrawal requests.Thank you once again for your cooperation in this matter.Sincerely,Titan Finance TeamΔέν έχω ούτε πιστωτική και διάφορα τέτοια μόνο λογαριασμό τραπέζης.Έβαλα τά λεφτα μέ paysafe.Άς μου πεί κάποιος τί ακριβώς νά κάνω νά τελειώσει τό θέμα.Ευχαριστώ. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
ΣΕΜΦΕ Δημοσίευση 27 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Share Δημοσίευση 27 Ιουλίου, 2010 κάποιος δεν ξέρει αγγλικά; σου λένε ότι όλα είναι εντάξει και δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
stayros1987 Δημοσίευση 27 Ιουλίου, 2010 Αναφορά Share Δημοσίευση 27 Ιουλίου, 2010 Φιλε στο Titan poker υπάρχει πάνω δεξιά στο μενού μια επιλογή που λέει "ηλεκτρονική υποστήριξη" (live συνομιλία).Συνήθως υπάρχει κάποιος Έλληνας να σε εξυπηρετήσει, είναι πολύ βολικό αν ξανά προκύψει πρόβλημα δοκίμασέτο. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
palisanter Δημοσίευση 28 Ιουλίου, 2010 Συντάκτης Αναφορά Share Δημοσίευση 28 Ιουλίου, 2010 Ευχαριστώ για τίς απαντήσεις παιδιά.Φίλε ΣΕΜΦΕ δέν ξέρω ώντος άγγλικα γι αυτό και απευθύνθηκα εδώ στήν pokerland Άς ελπίσω να μου βάλουν τα λεφτά και να μήν ζητήσουν κάτι έκ νέου γιατι άπ ότι είδα κάτι για credit card γράφει και δέν ξέρω τί είναι. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.