Kapetanios Δημοσίευση 20 Σεπτεμβρίου, 2011 Αναφορά Share Δημοσίευση 20 Σεπτεμβρίου, 2011 Τελικά είπα να tnn κάνω για λίγο από ποκερσταρς τελικά είπα να χαλαρώσω από εκη και να πάω σε αλο προβιτερ οκ όλα καλά εδώ και 30 λεπτά έχω δοκιμασι όλα τα πάσσ και μου γραφή αυτόΠρόβλημα επιβεβαίωσης (#50104) Η επαλήθευση του κωδικού ασφαλείας απέτυχε. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά!Όλα καλά όλα θα πάνε καλά../Παντός εάν πάτε στην σελίδα τους μετάξι όλων τον άλλων γράφουνε (Fair GameTo Poker.gr δεσμεύεται για την παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλειας και αξιoπιστίας υπηρεσιών online poker. Σε συνεργασία με τον παροχέα του λογισμικού, είμαστε σε διαρκή διαδικασία ανάπτυξης και αναβάθμισης των μεθόδων και των συστημάτων μας προς την κατεύθυνση αυτή. Στη σελίδα αυτή μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες. )https://www.poker.gr/article/1020/fair-game.htmlΚαι σκέφτομαι εάν το επίπεδο τους είναι τόσο τεράστιο και εγώ είμαι τέλιος άσχετος η το ανάποδο .. Π.ς μέχρι και μαιλ εστιλα .. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
Kapetanios Δημοσίευση 20 Σεπτεμβρίου, 2011 Συντάκτης Αναφορά Share Δημοσίευση 20 Σεπτεμβρίου, 2011 ..ξανά τα ειδια έλεος σκέφτομαι να ανιξο το mac να μπο με σαφάρι μήπως exi πρόβλημα ο μοζιλα Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
Kapetanios Δημοσίευση 20 Σεπτεμβρίου, 2011 Συντάκτης Αναφορά Share Δημοσίευση 20 Σεπτεμβρίου, 2011 Σπύρο καλησπέρα από το Poker.grΣε ευχαριστούμε για το email σου. Δοκίμασε να ξανακάνεις Login στον λογαριασμό σου σε 5 λεπτά. Αν αντιμετωπίσεις ξανά πρόβλημα στείλε μας email. Στην διάθεσή σου για οποιαδήποτε πληροφορία Φιλικά Βίκυ ΚαλογεράΕξυπηρέτηση Μελών Poker.gr:// έχεις φύλλοΠ.ς στα μαιλ είναι γρήγορη το σιτε τους έχη τεράστιο πρόβλημα.. Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...