mpampinos92 Δημοσίευση 7 Οκτωβρίου, 2011 Αναφορά Share Δημοσίευση 7 Οκτωβρίου, 2011 αρχίζω τώρα πόκερ στα σοβαρά καθώς κάρφωνα μέχρι στιγμής όχι μεγάλα ποσά -κανα 250αρι και τώρα διάβασα βιβλία και διάφορα και νιώθω πιο φουλ αλλά επειδή είμαι φοιτητής δεν νιώθω χαλαρός με τα λεφτά μου και καρφώνω για αυτό αν ενδιαφέρεται κάποιος για staking μέχρι 200$ ας μου πει για name στείλτε πμ επίσης να τονίσω ότι το είδωλο μου είναι ο crf και θα παρακαλούσα να μην μου σπαμάρετε το thead γιατί έβλεπα κάτι αλλά thread από τον ovtcharov βασικά και οκ έλεος Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
ntelis1 Δημοσίευση 7 Οκτωβρίου, 2011 Αναφορά Share Δημοσίευση 7 Οκτωβρίου, 2011 καλή επιτυχία σου εχομαι. θα ήταν σωστό όμως να μας πεις περισσότερες πληροφορίες για σένα τι stake σκέφτεσαι να παίξεις ποια είναι η εμπειρία σου από το πόκερ πως τα έχεις πάει ως τώρα και πολλά αλλά ώστε να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε αν είναι σωστή η όχι η επενυση σε εσένα . φιλικά πάντα γιάννης Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
mpampinos92 Δημοσίευση 7 Οκτωβρίου, 2011 Συντάκτης Αναφορά Share Δημοσίευση 7 Οκτωβρίου, 2011 καλή επιτυχία σου εχομαι. θα ήταν σωστό όμως να μας πεις περισσότερες πληροφορίες για σένα τι stake σκέφτεσαι να παίξεις ποια είναι η εμπειρία σου από το πόκερ πως τα έχεις πάει ως τώρα και πολλά αλλά ώστε να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε αν είναι σωστή η όχι η επενυση σε εσένα . φιλικά πάντα γιάννηςsng θα παίζω Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...
crf88 Δημοσίευση 7 Οκτωβρίου, 2011 Αναφορά Share Δημοσίευση 7 Οκτωβρίου, 2011 χωρίς να σε ξέρω έχω ένα περίεργο feeling ότι θα πας πολύ μπροστά στο πόκερ και στη ζωή Παράθεση Σύνδεσμος σε αυτό το σχόλιο Κοινοποίησε σε άλλα sites More sharing options...