Μετάβαση σε περιεχόμενο
Pokerland Φόρουμ

Recommended Posts

Δημοσίευση

Γεια σας, θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με μια παρτίδα που έπαιξα σε ένα τουρνουά freeroll. Κατ 'αρχάς να σας πω ότι ξεκίνησα να παίζω poker πριν ένα μήνα περίπου και όπως καταλαβαίνετε είμαι και ολίγον άσχετη :P . Γενικότερα δεν με νοιάζει αν θα κερδίσω 1 ή 10 € ή τίποτα στα freeroll, αλλά περισσότερο πειραματίζομαι με το παιχνίδι μου.

Ξεκίνησαν 1000 άτομα και εκείνη τι στιγμή είχαμε μείνει 107 περίπου.

Hand #6833040, Hold'em, 6 players

stormy start position: 9.355

BP start position: 15.563

hamash start position: 3.130

danish start position: 3.215

davidpavid start position: 6.980

danish posts small blind (100)

davidpavid posts big blind (200)

stormy is dealt down :Ah :Ad

stormy raises to (600)

BP calls (600)

hamash calls (600)

danish folds

davidpavid calls (600)

flop: :9d :6h :3s

davidpavid checks

stormy bets (600)

BP calls (600)

hamash folds

davidpavid folds

turn: :4c

stormy bets (600)

BP raises to (1800)

stormy calls (1800)

river: :2h

stormy checks

BP bets (7300)

Σε αυτή τη φάση φανταζόμουν ότι θα έχανα αλλά τα χεράκια μου με έτρωγαν να δω το φύλλο που είχε :laugh: . Και έτσι:

stormy calls (6355) and is all-in

BP is refunded (945)

stormy shows :Ah :Ad

BP shows :4s :3h

BP wins (20010)

Ο προβληματισμός μου δεν αφορά το γεγονός ότι έκανε raise στο turn και στο river, πιστεύω ότι σκέφτηκε ότι ίσως αφού έκανα το raise πριν το flop θα είχα είτε κάποιο μεγάλο ζευγάρι είτε AK, AQ κτλ και έτσι με τα φύλλα που έπεσαν το πολύ να είχα ένα ζευγάρι. Περισσότερο με προβληματίζει το γιατί να παίξει αρχικά την παρτίδα. Εσείς που είστε και περισσότερο "ειδικοί" πως θα παίζατε στη θέση μου; Ή ότι άλλες παρατηρήσεις έχετε να κάνετε, ευπρόσδεκτες. :)

Δημοσίευση

Γειά σου stormy..

Εννοείς γιατί να καλέσει το preflop raise σου και να ακολουθήσει το bet στο flop?

Μια απλοική εξήγηση.. γιατί παίζει σε freeroll..